Одного разу лиховісна ігуана викрала вогонь і тільки хоробрий опосум мав відвагу повернути його до вогнища своєї родини. З цієї стародавньої казки виникла настільна гра «Жар-хвостики», в якій гравці намагаються зібрати якомога більше жаринок і принести їх до свого вогнища. Але будьте обережні, суперники можуть викрасти ваші здобутки! Крім основних правил, гра пропонує режим з Пройдисвітом, який може завадити гравцям набрати перемогу.
Жар-хвостики - це захоплива настільна гра, у якій кожен з гравців стає власником сім'ї опосумів, які живуть в лісі та змушені боротися за здобуття гарячої здобичі - вогнищ.
Перед початком гри учасників очікує приємна процедура - перемішування колоди ігуани, яка складається з 63 карт. Усі картки містять символи вогників, які виявляться вирішальними під час гри. Коли колода готова, вона кладеться на стіл, а зверху забирається верхня карта ігуани. Вона визначає початкову ставку першого раунду, і її значення ніхто не може змінити.
Кожен раунд гри має декілька етапів. Перший етап - вибір карт гравцями. На початку кожного раунду кожен учасник бере на руку всі карти під картою лігва та всі підготовлені карти, які були залишені після попереднього раунду. Гравці повинні вибрати серед своїх карт три опосуми, які мають найбільш підходящі для успіху значення вогників. Ці трійко сміливців залишаються у гравця на руці, а решту карток необхідно покласти під карту лігва перед собою.
Другий етап - полювання. Початкова ставка визначається верхньою картою у колоді ігуани. Карта ігуани визначає найменше значення першої ставки, тож, наприклад, "4+" означає, що наступною має бути ставка зі значенням 4 або вище. Першим ходить гравець, що виграв попередній раунд.
Пройдисвіт - це незвичайний персонаж, який додає цікавості до гри, схожої на рольові ігри. Він буде завадою для інших гравців, ускладнюючи їх шлях до перемоги, але в той же час не може сам здобути перемогу в грі, незважаючи на його здібності виграти раунд.
Перед початком гри, учасники повинні взяти чорну колоду карт та викласти з неї до коробки карти лігва та вогнища. Потім потрібно перетасувати решту карт і створити колоду Пройдисвіта.
У перший раунд гри гравець, який першим ходить, повинен грати за Пройдисвіта. Пройдисвіт може ставити на гру карту зі свого резерву. На початку раунду у резерві Пройдисвіта немає карт, тому верхню карту з його колоди потрібно викласти на стіл.
Якщо верхня карта з резерву Пройдисвіта задовольняє вимоги ставки, то її можна покласти до скиду. Якщо ні, то необхідно відкрити верхню карту з колоди Пройдисвіта та спробувати ще раз.
Якщо Пройдисвіт перемагає в раунді, то він отримує вогнище та може вкрасти інші карти. Однак, якщо гравець зумів перемогти над Пройдисвітом, то він може забрати вогнище та всі карти, які Пройдисвіт міг вкрасти. Ці карти потрібно відправити назад до коробки і вони більше не можуть використовуватися в грі.
Після закінчення раунду всі карти зі скиду та резерву повертаються до колоди Пройдисвіта. Гра продовжується з іншим гравцем, який буде грати за Пройдисвіта в наступному раунді.