Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Прадавні історії (Prehistories)

В наявності
Артикул: 1828
950 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу MonoPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 

Оплата частинами від Приватбанку та Monobank на 3 платежі, для товарів дорожче 500 гривень. 
 

 
 

 

 

Характеристики
Опис

Команда Такої Гри підготувала для Вас дещо нове і дуже цікаве! Настільна гра «Прадавні історії» - це гра, у якій кожен з учасників гри стане шаманом одного з доісторичних кочових племен, що прагнуть не тільки виживати, а й культурно розвиватися, розмальовуючи власні печери.

На початку ігрової партії кожен з учасників отримає дванадцять карток мисливців, з яких зможе сформувати свою колоду та отримати три верхні картки. Окрім цього, кожен шаман отримає свою печеру та вісім жетонів тотемів. Для того, аби перемогти у грі, шаману необхідно найпершим розмістити на картах цілей ці вісім жетонів, виконавши завдання старійшин.

Перед початком раунду учасники мають таємно обрати кількість карт, які вони розіграють у цьому раунді, а після – одночасно відкривають їх. Першим стане той шаман, у кого буде найменша сума значень всіх карток.

Всі учасники будуть ходити у порядку черги, розігруючи свої карти та відправляючи мисливців на зони полювання ігрового поля.

Загальна сила мисливців, які були відправлені у зону полювання, має бути більшою чи хоча б рівною за одне зі значень, які вказані на ігровому полі. Наприкінці полювання плем’я може отримати поранення; а в залежності від отриманих поранень та впольованих жетонів, учасник отримає якусь кількість карт зі своєї колоди, а зіграні картки скидає.

Після полювання, тайли впольованих жетонів-звірів стають печерними малюнками учасника. Перший тайл, має хоч частково буде знаходитись у першому стовпці поля печери, а всі наступні вже мають приєднуватись.

Всі жетони звірів двосторонні, тобто гравець зможе обрати зображення, проте воно завжди має бути плавниками чи лапами донизу. Розміщення тайлу на зображенні долоні надає право додатково взяти ще карту зі своєї колоди.

У кожній партії будуть використані ще декілька випадкових карток цілей, в залежності від кількості учасників гри. Кожного разу, як гравець буде розмальовувати свою печеру, виконуючи завдання старійшин, він має викласти жетон тотему на відповідне завдання.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору