платежі
по 480 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
платежі
по 320 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
Ми працюємо!
Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні.
- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти
При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти .
Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:
-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)
-Доставка на таксі
Оплата онлайн за допомогою сервісу MonoPay
Безготівкова оплата.
Переказ на картку Monobank.
Переказ на картку ПриватБанк.
Післяплата при отриманні (Нова пошта)
Оплата частинами від Приватбанку та Monobank на 3 платежі, для товарів дорожче 500 гривень.
Мова | Українська, Мовонезалежна |
---|---|
Жанр | Стратегічні, Економічні |
Тривалість партії | 30-45 хвилин |
Кількість гравців | 2-5 |
Вік | 7+ |
Категорії | Сімейні, Для двох, Українською, Для дітей, Для підлітків, Для компаній, Для новаків |
Бренд | FeelIndigo |
До вашої уваги команда Такої Гри пропонує класичну, вже легендарну настільну гру Каркассон, тепер українською! У версії 3.0 вас очікує не тільки новий візуал базової гри, а і два доповнення – Ріка та Абат.
Що є таке Каркассон? Це – сімейна настільна гра, у котрій кожна нова партія буде новою і не схожою на попередню, оскільки саме ігрове поле буде формуватися у процесі гри.
Процес гри схожий на доміно. Тайли місцевості викладаються так, аби сусідні квадрати стикалися з типами місцевості, тобто місто до міста, дорога до дороги, і так далі.
На початку ігрової партії учасникам необхідно покласти стартовий тайл, котрий буде початковою точкою гри, після якої почнеться будівництво. Всі інші тайли необхідно перемішати і викласти стопкою, аби не було видно, що саме там, чи відкласти кудись у коробочку чи мішечок, з якого учасники будуть витягати тайли протягом гри по одному.
Кожен з учасників гри отримає власний набір міплів свого кольору, після цього йому необхідно буде розмістити одного міпла на треку для підрахунку зароблених переможних балів, а решта знадобиться для того, аби протягом гри займати потрібні місця на ігровому полі.
Всі учасники ходять у порядку черги. У свій хіж активний гравець бере випадковий тайл та розміщує його на ігровому полі так, аби ділянки стикалися. Після розміщення тайлу за бажанням учасник може розмістити на цьому тайлі свого міпла, аби зайняти потрібний об’єкт.
Тоді, коли об'єкт буде завершений, на якому стоятиме міпл, учасник зможе оточити його стінами та замкнути дорогу. Коли оточений буде монастир – учасник зможе забрати фішку назад та отримати переможні бали.
Як ми вже казали, у цьому виданні на вас чекатимуть два нових доповнення: РІчка та Абат.
До доповнення Річка входять дванадцять тайлів місцевості з ділянками річки та озером, тайли можна буде використати замість стартового квадрату.
До доповнення Абат входять п'ять міплів п'яти кольорів, по одній фішці для кожного гравця.
Фішка Абата розміщується тільки на монастирі чи у садах. Бали за завершений монастир Абат принесе так само, як і звичайний підданий, тобто дев'ять.