У настільній грі «Звір» учасники опиняються на півночі, серед недослідженої, величної природи, сповненої небезпек. Здавалося б, що невивчена земля – це скарбниця з ресурсів та можливості для розвитку людських поселень. Проте, чим більше людей – тим більше вони потребують. З часом, північні ліси порідшали, риби стало менше, сама природа, здавалось, потрохи відходить від них, але з’явилася нова, велика небезпека – істоти з містичними здібностями та великою силою, кігтями та іклами. Саме ці істоти стали найбільшою небезпекою для людей за останні роки. Тепер, людям необхідна допомога мисливців, які б вистежували цих звірів, аби завадити їм вбивати.
Настільна гра «Звір» - це напівкооперативна, епічна гра з оверлордом, у якому одному з гравців випаде можливість взяти на себе роль того самого містичного звіра, а іншим – стати мисливцями. Хто зможе перемогти у цій сутичці? Мисливцям необхідно працювати разом, на кожному кроці, оскільки так можна перемогти небезпеку, а звіру у свою чергу треба боротися зі всіма мисливцями.
На початку ігрової партії учасники обирають бік карти, на якому вони будуть грати, свою роль. Ігрова партія поділена на раунди, кількість яких буде залежати з обраним на етапі підготовки контрактом. Раунди будуть ділитися на три фази:
Світанок
У цій фазі учасники обирають та передають картки дій; кожен учасник отримає якусь кількість карток на руку (це буде залежати від кількості учасників). Окрім цього, кожен з учасників має вибрати одну з цих карт та передати інші за годинниковою стрілкою, поки всі карти не будуть розібрані.
День
Фаза дня – це основна частина ігрової партії, у якій перший хід виконує звір, а після – учасники – мисливці, за годинниковою стрілкою, до тих пір, поки всі не спасують. У свій хід активний гравець може виконати одну з доступних дій:
Грати Картки
Втекти
Врятувати
Ця фаза завершується тоді, коли всі гравці рятують.
Ніч
У цій фазі мисливці та звір отримують нагороди, за умови виконання завдань ночі, після цього скидають картки дій з руки, оновлюють предмети та картки вивертів звіра, повертають собі зіграні картки здібностей, прибирають жетони поранень з тварин, веж і так далі.
Мисливці зможуть перемогти у тому випадку, якщо вони зможуть здолати звіра чи вистояти всі раунди, дочекавшись підкріплення, а звір переможе, якщо знищіть якусь кількість поселенців. Обумовлена кількість поразок суперника для перемоги буде описана у контрактах, у кожному сценарії гри вона буде різна.
Гра цікава. Деякі речі в правилах написані погано, тяжко зрозуміти, але є відоси в яких обговорено нюанси. Раджу тим, кому подобається думати та взаємодіяти разом, або тим, хто любить виходити один проти всіх. У грі є баланс та цікаві механіки. Єдині мінуси це складність вхідневого порогу, а також у деяких фігурок не рівна опора, від чого вони можуть хитатися. Але на фоні плюсів, на ці недоліки не варто звертати уваги.