У настільній грі Terracotta Army гравці опиняються в історичних подіях, коли помирає імператор Цінь Ши Хуанді. Для того, аби захищати свого імператора у загробному житті, йому необхідна могутня, велика армія, котра буде у вигляді статуй. Ця величезна армія повинна бути зібрана у найближчі строки, аби стояти на варті у могилі імператора.
У сюжеті гри учасники стають одними з тих талановитих майстрів, котрим доручили це важливе завдання – створити цю армію зі статуй. Для того, аби виконати цю роботу, необхідно багато талановитих майстрів та художників, аби кожна статуя стала витвором мистецтва.
Протягом ігрової партії учасники будуть збирати ресурси та покращувати своїх робітників, а також шукати прихильності серед радників імператора. Головна мета кожного гравця – зіграти вирішальну роль у процесі створення армії, а успіх кожного з майстрів буде вимірюватися переможними балами.
Протягом гри учасники будуть працювати разом над цим проектом, проте, наприкінці гри переможцем може стати лише один майстер – той, котрий набере найбільшу кількість переможних балів. Гра завершується після п’ятого раунду. Для того, аби набирати бали за присутність та домінування, у гравців буде багато можливостей. Наприклад, для того, аби досягти балів присутності, учаснику необхідно мати хоча б один з конкретних ресурсів, котрі будуть оцінюватися – статуя, наприклад. А для того, щоб досягти домінування, учасник має бути єдиним гравцем, котрий буде мати найбільшу кількість певного ресурсу.
Протягом гри можна розміщувати мініатюри воїнів у мавзолеї, формуючи з них групи. Мініатюри можуть належати кільком гравцям, це буде позначатися базами гравців на мініатюрах. У мавзодеї може існувати декілька окремих груп, що будуть складатися з мініатюр одного типу.