Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Terra Mystica

Немає в наявності
Артикул: 1223
2 400 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу MonoPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 

Оплата частинами від Приватбанку та Monobank на 3 платежі, для товарів дорожче 500 гривень. 
 

 
 

 

 

Характеристики
Мова Англійська
Жанр Стратегічні, Економічні, Фентезі
Тривалість партії 60-150 хвилин
Кількість гравців 2-5
Вік 12+
Категорії Для двох, Зарубіжних видавництв
Бренд Capstone Games
Тематика Архітектура та будівництво
BGG Terra Mystica
Теорія Гри Terra Mystica
Опис

Настільна гра Терра Містика – культова економічна стратегія, що ґрунтується на протистоянні фентезійних рас та захопленні території.

Гравці управляють асиметричними фентезійними расами, розширюючи свої володіння та облаштовуючи ділянки під час гри. Будівництво буде можливим лише на землях свого типу, які будуть розкидані по всій карті, і до яких необхідно буде дістатися. Саме тому гравці мають терраформувати найближчі ділянки досить часто.

Будівництво завжди починатиметься з житлових будинків, далі – в торгові пости, а далі можливі наступні варіанти:

- торговий пост перебудувати на фортецю;

- торговий пост перебудувати до храму, а храм – до святилища.

При будівництві з планшета беруться крайні ліві фішки відповідних будівель та відкриваються вказані під ними бонуси. Фішки перебудованих будівель повертаються на планшет, закриваючи бонуси.

Гравці також розвивають свої фракції з чотирьох культів, виставляючи жерців на відповідні треки. Просуваючись по треках, фракції отримують силу та бонуси в кінці раундів.

Як грати?

Партія триватиме шість раундів. Кожен раунд поділяється на фази:

1. Фаза доходу

Усі гравці отримують ресурси звідусіль, де намальована рука – відкриті осередки планшетів, бонусні жетони, жетони благословення тощо. Відкриті осередки будівель на планшеті приносять робітників, торгові пости – монети, храми – жерців. Якщо гравець отримує силу, він переганяє таку ж кількість фішок із першої чаші до другої. Коли перша чаша спорожніє, фішки переганяються з другої чаші до третьої. Фішки сили із третьої чаші гравець може використовувати.

 

2. Фаза дій

Усі гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує одну дію:

- Терраформування та будівництво

Гравець будує будинок на вільній ділянці свого типу. Це може бути сусідня ділянка, пов'язана мостом ділянка або примикає побічно по річці (дальність залежить від значення навігації на треку).

Вартість будівництва вказана на планшеті. Якщо земля непридатна для будівництва, її необхідно терраформувати. На колі трансформації вказано скільки потрібно лопат, щоб перетворити ділянку в землю свого типу. Вартість лопат наведена на треку трансформації. Ще лопату можна отримати, скориставшись дією сили, бонусним жетоном тощо.

- Поліпшення навігації

Витративши зазначені ресурси, гравець просуває свою фішку треком навігації, отримує переможні окуляри і збільшує дальність навігації.

- Поліпшення трансформації

Витративши зазначені ресурси, гравець просуває свою фішку по треку трансформації, отримує переможні очки та зменшує вартість лопат.

- Перебудова будівель

Вартість будівництва будівлі наведена на планшеті. Будуватися поруч із будинками опонента вигідніше (витрачається менше монет), але опоненти отримують фішки сили за свої найсильніші будинки по сусідству. Противник може відмовитись від отримання сили. Якщо він отримує силу, він переганяє фішки сили в наступну чашу і втрачає окуляри (на одне менше, ніж отримана сила).

Після будівництва фортеці з'являється нова спеціальна дія. Коли гравець будує храм або святилище, він отримує жетони благословення. Властивості жетонів благословення стають активними одразу.

У будь-який момент ходу гравець може створити місто. Для цього у нього має бути 4 сусідні будинки, які не є частиною іншого міста, а сумарна сила цих будівель – 7 або більше. Створивши місто, гравець обирає жетон міста та отримує зазначені на ньому нагороди.

- Виставлення жерця

Під треками культів є місця для виставляння жерців. Виставивши жерця на вільне місце, гравець просуває маркер відповідним треком. При цьому можна набути сили.

- Дія сили

Гравець витрачає фішки сили із третьої чаші, переганяючи фішки в першу. Він закриває плашком одне з доступних дій сили та будує міст, отримує монети, лопати, робітників, жерця тощо.

Якщо сили не вистачає, можна перегнати фішки з другої чаші до третьої, видаливши з другої чаші таку ж кількість фішок. У будь-який момент ходу можна конвертувати силу з третьої чаші на жерця, робітника або монету за не дуже вигідним курсом.

- Спеціальна дія

Спеціальні дії, зазначені в помаранчевих восьмигранниках, використовуються один раз на раунд, після чого закриваються плашками.

- Пас

Гравець має право рятувати до кінця раунду. Тепер він може лише пасивно набувати сили. Якщо гравець спасував першим, то йому дістається фішка першого гравця. Спасувавши, гравець отримує бонуси після пасу, якщо вони вказані на його бонусному жетоні та обирає новий жетон.

3. Фаза бонусів культів

У лівій частині жетонів цілей вказуються умови отримання переможних очок протягом раунду, а правій частині – нагороди за просування по трекам культів.

З помаранчевих восьмигранників спеціальних дій забираються плашки. На кожен невибраний бонусний жетон викладається 1 монета. Жетон мети перевертається обличчям униз.

Починається новий раунд.

Гра закінчується після шостого раунду. До отриманих у процесі партії окулярах додаються окуляри за культи, землі та ресурси, що залишилися.

Лідер на кожному треку культу отримує 8 очок, другий гравець – 4 бали, третій – 2 бали.

Гравець із найдовшим ланцюжком отримує 18 переможних балів, другий – 12 балів, третій – 6 балів.

Усі непотрачені ресурси конвертуються в монети. Кожні три монети – це один бал.

Гравець із найбільшою кількістю балів стає переможцем.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору