У настільній картковій грі Res Arcana у гравців буде можливість поринути у захоплюючий світ магії та битв! Кожен зможе взяти на себе роль мага, який готується до великої магічної битви, збираючи золото та есенції життя та смерті, запалу та спокою, створюючи унікальні артефакти, за допомогою яких зможе закликати драконів, захоплювати стародавні монументи та місця сили. Кожен гравець має бути у всеозброєнні, щоб перемогти.
Як грати?
На початку партії всім гравцям видається по 2 випадкові карти магів із унікальними здібностями: одну карту потрібно залишити собі, а другу скинути.
Потім гравці отримують по 8 карт артефактів, замішують їх у особисті колоди та добирають по 3 карти на руку. Досвідчені гравці зможуть поддрафтити карти артефактів, вибираючи по 1 карті і передаючи карти, що залишилися, по колу.
Починаючи з останнього гравця, всі учасники обирають з одного магічного предмета проти годинникової стрілки. Гравці беруть по 1 золоту та по 1 есенції кожного типу.
Партія складається із раундів. Кожен раунд ділиться фази:
У фазі збору есенцій гравці збирають есенції з карток, на яких вказано символ збору есенцій.
У фазі виконання дій гравці по черзі виконують по 1 дії, доки всі не спасують.
Можливі дії:
-Зіграти артефакт із руки;
-Сплатити вартість артефакту есенціями та покласти картку перед собою;
-захопити пам'ятник чи місце сили;
-Купити карту монумента або місця сили з ряду, витративши необхідні есенції, і покласти цю карту перед собою;
-скинути 1 карту і взяти 1 золото або 2 будь-які есенції;
-Активувати картку, щоб використати її силу. Гравець повертає готову карту артефакту, мага, магічного предмета, монумента або місця сили – оплачує вартість активації обраної сили та застосовує її ефект. Карти з реакцією можна активувати у чужий хід;
-Спасувати. Перший бере жетон першого гравця. Коли гравець пасує, він змінює свою карту магічного предмета на іншу карту магічного предмета із ряду. Потім він добирає одну карту артефакту зі своєї колоди.
Учасники підсумовують переможні очки на картах артефактів, монументів та місць сили у своїх ігрових зонах. Жетон першого гравця також дає 1 бал. Якщо якийсь гравець набирає щонайменше 10 балів, гра відразу ж закінчується. Перемагає гравець із найбільшою кількістю балів. При рівності перемагає той, хто має більше есенцій.