Козацький похід – настільна карткова стратегія, що будоражить, присвячена великим походам запорізьких козаків у 16-18 століттях. У цій настільці учасникам гри надасться взяти на себе ролі отаманів та поборотися за булаву гетьмана. Під час гри всім гравцям належить вирушити в походи, покликані звільнити українські землі. Гетьманом стане той, хто буде найкращим дипломатом та успішним полководцем, який досягне всіх цілей на гетьманській карті.
Як грати?
На початку ігрової партії всі гравці отримають карти гетьманів: Івана Мазепи, Богдана Хмельницького, Петра Дорошенка, Петра Сагайдачного, Северина Наливайка, а ще по 3 карти з додатковими завданнями, дві з яких залишать собі.
Кожному гравцеві видається 7 золотих і 4 карти дій – наказів та непокори. Карти наказів може розігрувати лише гетьман, якого вибирають або випадковим чином, або можна вибрати найстаршого гравця зі всіх учасників. Усі отамани беруть по карті дії з колоди, після чого одержують від гетьмана вказану кількість золотих. Карти непокори дозволяють не підкоритись наказу, заплативши гетьману певну кількість золотих.
Чинний гетьман зможе виконати одну з 2-х дій - зректися гетьманської булави або розіграти карту наказу. Гетьман автоматично зрікається влади, якщо в нього немає карт наказів. На розіграній карті гетьман зможе вибрати актуальний наказ, а всі отамани по черзі можуть приєднуватися до гетьмана, або розіграти карти непокори. Якщо у гетьмана закінчаться золоті, він має відмовитися від влади. Булаву гетьмана завжди отримує найбагатший отаман.
Походи запорізького війська мають відзначитись червоними фішками. Розігравши карту «Похід» або «Набіг» гетьман вибирає крайню фішку на полі, від якої продовжиться похід, та перераховує міста та поселення, через які пройде похід. На захоплене місто гетьман замість фішки кладе свій друк. Чорні фішки викладаються при розіграші карток непокори. Такі фішки блокують шлях.
Ігрова партія закінчиться тоді, коли один із гравців викладає на поле всі свої фішки походів та раунд дограється до кінця. Потім гравці відкриють свої карти таємних завдань та отримають переможні бали, якщо їх вдалося виконати. Додатково гравці зможуть отримати бали за захоплені міста та поселення. Якщо учасник використав усі свої фішки походів, він отримує 5 балів, а якщо ні – втрачає по одному очку за кожну фішку, що залишилася. Переможцем стає гравець із найбільшою кількістю балів.