У настільній грі Ейфорія гравці опиняться в антиутопічному міському пейзажі, в якому будуть кілька робочих, за допомогою яких у них буде можливість залишити свій слід у цьому світі. Як і практично всі, хто існує в антиутопічній літературі, вони не звертатимуть увагу на загальну ситуацію у світі, адже світ, що панує у місті – це все, що вони колись знали.
Місто Ейфорія – наслідок закінчення того світу, що ми знали. Це новий світ, новий світовий порядок, який створюється для запобігання новому апокаліпсису. Ейфоріанська еліта зводить високі стіни навколо свого міста, просуваючи інтелектуальну рівність. Знання минулого зникли, як і особисті свободи. Тепер майбутнє в пріоритеті всього.
Проте за містом є й ті, хто зазнав апокаліпсу на власному досвіді. Про нього нагадують шрами та спогади. Ці жителі пустки створили суспільство фермерів та істориків, серед яких зберігаються уламки минулого.
У світі є щось більше, ніж поверхня землі. Там, глибоко під нею, лежить приховане місто Субтерра, в якому мешкають шахтарі, механіки та революціонери. Тримаючи робітників у невіданні, вони поєднали мережу труб, каналізацій, пари та механізмів, прихованих проходів та секретних сходів.
У настільній грі Ейфорія гравці очолять команду робітників та новобранців, щоб заявити про своє право власності на світ антиутопії. Їм належить виробляти товари, рити тунелі, проникаючи у протиборчі області, будувати ринки та збирати артефакти, зміцнювати лояльність та виконувати секретні плани.
Це гра з розстановкою робітників, у якій робітники – це кістки. Число на кожному кубику представляє його рівень усвідомлення, що він знаходиться в антиутопії. Робочі знання дозволяють отримати різні бонуси та впливають на взаємодію з гравцями. Якщо колективні знання всіх доступних вам робітників стануть надто високими, один із них може залишити гравця. У розпорядженні також дві елітні карти рекрута: один присягнув вам у вірності, але іншого необхідно переконати. Гравець може виявити та використати потайного рекрута, досягнувши певних етапів у грі, або дозволивши іншим гравцям мимоволі досягти цих етапів.
Шлях до перемоги вимощений силою відданості та тунелями, які гравці викопують, щоб проникнути в інші райони світу, але ціль – захоплення землі у формі контролю над територією.
Досягти мети можна будувати ринки, що накладатимуть жорсткі обмеження на особисті свободи інших гравців, змінюючи вигляд гри, відкриваючи нові шляхи до перемоги. Можна зосередитись на збиранні артефактів старого світу, предметів дозвілля, які дуже рідкісні у цьому суспільстві.