Перед вами епічна настільна стратегія, присвячена світові, створеному Толкіном, а саме «Володарі кілець». Гравцям належить побувати в неймовірній, захоплюючій пригоді у фентезійному світі з ельфами, хоббітами, гномами, силами темряви та світла, які продовжують споконвічну боротьбу між собою. У цьому світі битва йде за Середзем'я, і кожен має свій власний шлях у цій пригоді.
Як грати?
Ігровий процес триватиме доти, доки якась із сторін (темна чи світла) не здобуде перемогу. Ігровий раунд ділиться на кілька фаз:
Фаза "Братство".
У ігрову фазу братства учасники, що виступають на боці сил Світу, оголосять місце розташування Братства та активізують один із вільних народів, якщо Братство перебуватиме у місті чи фортеці цього народу.
Фаза "Полювання".
У ігровій фазі полювання той гравець, що виступає за сили пітьми, зможе розмістити свої кубики в осередках полювання, однак їхня загальна кількість не повинна перевищувати чисельність учасників братства. Після цього учасники кидають усі кубики, окрім тих, що призначені для полювання.
Також є основна фаза, в якій усі учасники гри ходитимуть у порядку черги та здійснюватимуть різні дії за допомогою кубиків.
Які дії може здійснювати персонаж у основну фазу:
Персонаж може дозволити пересунутись герою з військом або атакувати свого супротивника, а сили темряви можуть переміщати назгулів, вільні народи зможуть переміщатися за шкалою братства, можна сховати братерство або розділити його.
Військо дозволить пересунути війська або атакувати ворогів.
Збір дозволить найняти підкріплення.
Подія дозволить взяти 1 картку події.
Також можна розіграти карту подій, які поділяються на героїчні та стратегічні.
Учасники гри можуть атакувати ворожі армії завдяки деяким картам подій та символів війська та персонажа на кубиках.
Той гравець, чий хід, може відправляти в бій частину війська або весь його склад. Лідери віск дозволять перекинути кубики, гравці отримають кубики за кількістю юнітів, суперники зможуть розіграти карти подій, кидати кубики, перекидати їх, завдавати шкоди. Битва закінчиться тоді, коли буде знищено повністю одну з армій, або ж за її відступу.
Якщо вплив кільця на зберігачів досягне значення 12 – перемогу здобуде сила пітьми, але якщо кільце всевладдя буде знищено – переможе сила світла.