Настільна гра «П'ять каст" - це захоплююча гра, яка зробить вас справжнім володарем пустелі. Ви зможете стати учасником захоплюючих пригод, перетинаючи країну 1001 ночі і прибуваючи до легендарного султанату Накалу. Проявляйте всю свою майстерність в обмірковуванні ходів та вмінні здійснювати найкращі стратегічні рішення, аби здобути перемогу над своїми опонентами.
Протягом гри учасники повинні маніпулювати п'ятьма племенами - ассасинів, старійшин, будівельників, торговців та візирів, переміщаючи їх по селам, ринкам, оазисам, тайлах священних місць, що складають Накалу.Кожне плем'я має свої особливі властивості та може здійснювати певні конкретні дії, які гравець повинен використовувати, щоб здобути свою перемогу.
Ігрова партія складається з кількох раундів, які у свою чергу поділені на фази. У першу фазу гравці беруть участь в аукціоні, торгуючись за порядок перебігу. Цей етап дозволяє гравцям визначити, хто буде першим вибирати ходи в майбутніх фазах. Потім учасники здійснюють свої дії. Активний гравець може вибрати будь-який квадрат на полі, де є хоч одна фішка людини. Він забирає звідти всіх міплів і «ходить» від вибраної плитки на стільки тайлів, скільки людей він взяв. Опинившись таким чином на останній плитці, гравець забирає звідти всі фішки такого ж кольору, як і у міплу, яким він ходив останнім.
Опинившись таким чином на останній плитці, гравець забирає звідти всі фішки такого ж кольору, як і у міпла, яким він ходив останнім. Якщо таким чином на плитці не виявиться жодного мипла, то учасник може захопити цю територію, виставивши в неї фішку свого верблюда.
Залежно від кольору отриманих фішок, гравець отримує доступ до однієї з дій: він може взяти додаткових міплов, обміняти міплів на монети або позбавитися будь-яких міплів в околицях.
Крім того, тип останнього тайла також має значення:
Оазис дозволить виставити фішку пальми,
Ринок – отримати доступ до карт ресурсів,
Поселення – побудувати палац,
А святе місце дозволить придбати собі на допомогу джина.
У той момент, коли всі верблюди поставлені або гравці більше не можуть перемістити міплів з квадратів територій, партія підходить до фіналу і гравці приступають до підрахунку переможних балів, які вони отримують буквально за все.