Вирушайте в незабутню пригоду в чарівній грі-казці «Мишачі оповідки ».
Ця історія, як і безліч інших казок, починається зі слів «У деякому царстві, в одній державі, далеко-далеко.. жив король Ендон, і була в нього дружина, яка покинула той світ, встигнувши подарувати йому сина – принца Колліна. Король правил мудро і справедливо, проте серце його все ще оплакувало свою кохану. І ось одного разу до короля завітала гостя з тридев'ятого царства Даркленд. Вона була чудова, звали її Венестра. І, як це і буває, король Ендон упав під її чарами, і через кілька тижнів оголосив про заручини, а потім зліг, убитий дуже дивною хворобою. Борозни правління були передані Венестрі, і з того часу для царства настали темні часи. Принц Коллін хотів вигнати нову правительку, однак за її указом був спійманий солдатами і кинутий у в'язницю разом зі своїми прихильниками. На щастя для принца, його співкамерником був королівський містик Магікус. За допомогою вкраденого пасма волосся королеви, він створив заклинання і перетворив в'язнів на маленьких мишей. Тепер їм випала можливість бігти із замку, а потім і помститися королеві.
Як грати?
Учасники гри обирають героїв, карти здібностей відповідних класів та карти спорядження. Сир є основним ігровим ресурсом, без нього не вдасться скористатися здібностями. Гравці ходять по черзі, залежно від становища їхньої карти ініціативи. Щоразу, коли відкриваються карти зустрічі, ініціатива змінюється – карти мишей замішуються і розміщуються по одній у зоні ініціативи, карти ворогів-посіпак теж додаються туди ж.
Активний гравець переміщається, а потім виконує (або навпаки) одну дію із п'яти можливих – біг, атака, обшук, дослідження та відновлення. Один раз за хід гравець може скористатися додатковою дією - підвищити рівень, змінити спорядження або обмінятися картами обшуку або жетонами сиру з іншою мишею по сусідству. У свій хід прихвостень пересувається, а потім атакує.
Перед початком руху гравець кидає кубик і додає значення до показника руху миші. Окуляри руху витрачаються на переміщення сусідніми клітинами. Біг – це додатковий рух після переміщення. Дія обшуку дозволяє взяти картку з колоди обшуку, якщо на кубику випадає зірочка. Дія дослідження відкриває нові фрагменти поля і, як наслідок, карти зустрічі з посіпаками. Дія відновлення дозволяє мишці позбавитися жетонів оглушення або обплутування.
Бої у грі ведуться на кубиках. Для ближньої атаки потрібна зброя ближнього бою: миша атакує одного прихвостня по сусідству. Кількість кубиків залежить від показника сили героя та його бонусів. Втрата – це сума всіх мечів і щитів, що випали. Гравець ліворуч кидає кубики за прихвостня. Він підсумовує мечі і щити, що випали, і віднімає значення шкоди. Мінусове число – кількість ран, які має отримати прихвостень. Фігурки вбитих посіпак забираються з поля, а їх карти - з області ініціативи.
Під час дальньої атаки миша атакує прихвостня зброєю дальнього бою. Прихвостень має бути на лінії видимості. На кубиках враховуються луки, що випали. Якщо на кубиках прихвостня випадає сир, на коло прихвостня додаються жетони сиру. Коли коло заповнюється, жетон пісочного годинника просувається і починається випробування.