«Справжнє хокку має бути простим, як вівсянка, і давати яскраву картинку реальних предметів, наприклад, ось це, напевно, найгеніальніше з усіх: «По веранді скаче горобець із мокрими лапками». Це Шики. Так і бачиш мокрі сліди гороб'ячих лапок, і при цьому кількома словами укладено все, і дощ, що йшов цілий день, і навіть запах сосен.»
Перед вами настільна гра Philosophia: Floating World, у якій учасники зможуть переміститися до квітучої Японії, взявши на себе ролі одного з шести унікальних персонажів, що володіють силою та таємним секретом.
Протягом гри, гравці зможуть вивчати східну мудрість, боротися зі стародавніми монстрами, будувати храми чи величні пагоди, а також багато, багато іншого.
Philosophia: Floating World – це унікальна гра с великою кількістю якісних компонентів, яскравих ілюстрацій та продуманим сюжетом. Ми впевнені, що вона стане однією з перлин вашої колекції настільних ігор та точно стане зіркою ваших ігрових посиденьок.
Ігровий процес буде ділитися на фази, що будуть відбуватися одночасно та повторюватися до тих пір, поки один з гравців не досягне однієї з умов перемоги.
Перша фаза – фаза розіграшу, у якій учаснику необхідно витягнути шість карток з власної колоди та передати іншому, а ті в свою чергу відкидають з тих карток одну, на свій вибір, а решту розділяють на дві стопки, у одній буде дві картки, у іншій – три. Те саме потрібно буде зробити для іншого гравця, а потім взяти дві свої стопки, відкинути одну і розіграти іншу.
Друга фаза – фаза збору, у якій учасники збирають бонуси та предмети, позначені на картці, а також можна буде заплатити жетонами часу задля можливості виконати додаткові дії у наступному етапі.
Третя фаза – фаза дій, у якій дії виконуються одночасно на основі карток, що на руках, а також тих, які гравці вибрали на фазі збори. Якщо виникнуть якісь суперечки між гравцями на основі одночасних дій, це вирішується за допомогою доріжки впливу, де гравець вибирає результат, проте вибір опускає на дно шляху.
Умов для перемоги буде сім, і кінець раунду буде наступати тоді, коли один з гравців не досягне одну з них.