У настільній грі «Нотр-Дам» гравцям пропонується перенестись у світ Парижа 14 століття, де вони очолять місцеві впливові сімейства та розгорнуть активну економічну діяльність при Соборі Паризької Богоматері. Оточивши місто тайлами кварталів незвичайної форми, гравці мають поставити карети на ринки в центрі своїх районів, взяти кубики впливу, фішку вірного друга, особисту колоду карт дій і почати ігрову партію. Найперший гравець отримає жетон дзвонаря Квазімодо.
Гравці збільшуватимуть вплив у власних районах без сторонніх перешкод від противників. Єдиним винятком буде Собор Паризької Богоматері.
Гра триватиме рівно дев'ять раундів, на початку кожного будуть відкриватися карти персонажів, а потім гравці перейдуть до драфту карт, добираючи по три карти з особистих колод, вибираючи по одній і передаючи залишок за годинниковою стрілкою. З трьох обраних, гравці зможуть розіграти дві у фазі дій, після закінчення якої вони скористаються вміннями одного з трьох можливих персонажів, заплативши одну монету за його послуги. Проте, з персонажами у гру приходять і щури – переносники чуми. Наприкінці раунду гравці пересувають рівень зараження у своїх районах на загальну кількість щурів, що прийшло разом із персонажами.
Розігруючи карту, гравець кладе один кубик впливу у відповідний район та робить такі дії:
- Церковна школа: отримує кубики впливу. Їх число дорівнює сумарній кількості кубиків впливу у цьому кварталі;
- Банк: отримує монети. Їх число дорівнює сумарній кількості кубиків впливу у цьому кварталі;
- Житловий будинок: отримує переможні бали. Їх число дорівнює сумарній кількості кубиків впливу у цьому кварталі;
- каретний двір: пересуває карету на відстань, що не перевищує сумарну кількість кубиків впливу. Гравець може взяти жетон послання та отримати бонус – монети, переможні бали, кубики впливу або зниження рівня чуми. Гравець тримає жетони листів перед собою. Він не може отримати другий жетон такого ж кольору, доки не збере повний комплект жетонів усіх кольорів, третій жетон – доки не збере другий комплект і т.д.
- готель: залежно від кількості кубиків впливу гравець отримує один або два бонуси – зниження рівня чуми, одну монету або один кубик впливу;
- вірний друг: розташовує фішку вірного друга замість кубика впливу.
- парк: знижує рівень чуми, дозволяє отримати додаткові очки при отриманні переможних балів;
- лікарня: знижує рівень чуми;
- Нотр-Дам: дозволяє змінити монети на переможні бали.
Після кожного третього раунду гравці нагороджуються переможними очками за кубики впливу в Нотр-Дамі, після чого повертають їх у запас. Наприкінці кожного раунду визначається рівень зараження чумою. Його підвищують щури на картах персонажів, а знижують – кубики впливу у лікарні. Коли рівень зараження досягає максимального значення, гравець втрачає два переможні очки та повертає один кубик впливу з району в запас. Він буде втрачати бали та кубики, поки не знизить рівень зараження.