Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Незбагненне (Unfathomable)

Немає в наявності
Артикул: 1215
2 820 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу MonoPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 

Оплата частинами від Приватбанку та Monobank на 3 платежі, для товарів дорожче 500 гривень. 
 

 
 

 

 

Характеристики
Аксесуари доступні для замовлення Протектори для карт Meeple Care (57,5 х 89 мм, 100 шт.) 1 упаковка (86 карт)
Протектори для карт Meeple Care (41 х 63 мм, 100 шт.) 3 упаковки (205 карт)
Мова Українська
Жанр Стратегічні, Кооперативні, Пригоди, Фентезі, Темне фентезі
Тривалість партії 120-360 хвилин
Кількість гравців 3-6
Вік 14+
Категорії Українською
Бренд Geekach Games
Тематика Море
BGG Unfathomable
Теорія Гри Unfathomable
Опис

У настільній грі «Незбагненне» гравцям доведеться перенестися в 1913 рік. Вони опиняться на пароплаві «Атлантика», який прямує до американського Бостона. Однак серед Атлантичного океану "Атлантику" наздоганяють незрозумілі події. У воді починають вестись дивні контури, які переслідують пароплав. Пасажирам починають снитися кошмари, деякі з команди починають себе дивно вести, а хтось взагалі божеволіє. Через кілька днів у каплиці виявляють мертву пасажирку з розкритим гримуаром та ритуальним приладдям. Ви не встигнете осмислити побачене, адже щось уже намагатиметься забратися на борт!

Ця настільна гра – напівкооператив із зрадниками. Деякі учасники гратимуть за людей, які виборюють виживання і намагаються врятувати корабель. Інші – за прихованих чи відкритих зрадників, посібників глибоководних, які прагнуть занапастити корабель. Спочатку ніхто не знає, хто є хто. Якщо «Атлантика» прибуде до Бостона, гравці здобудуть перемогу. Інакше перемагають зрадники – гібриди та культисти.

Як грати?

Перед початком партії гравці обирають персонажів з унікальними характеристиками, беруть планшети героїв, фішки, стартові карти предметів, карти умінь та інші компоненти. Учасники одержують таємні карти лояльності, що визначають їх приховані ролі. Гравцям можуть дістатися карти лояльності людей, гібридів і культистів.

Усі учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з 4 кроків:

1.Отримання вмінь

Гравець бере такі карти умінь, які вказані на планшеті його героя. Якщо персонаж у лазареті, гравець бере лише одну карту із вказаного набору умінь. Карти умінь можна розігрувати під час свого чи чужого ходу – після застосування ефекту карта вміння скидається.

2.Виконання дій

Гравець виконує 2 будь-які дії:

Переміщення. Перемістити свого персонажа в будь-яку зону корабля, крім карцера та лазарета.

Атака. Атакувати глибоководного у тій самій зоні. Щоб перемогти глибоководного та прибрати його з поля, потрібно викинути на гральній кістці 4 або більше.

3. Порятунок пасажира. Витратити дію, щоб повернути запас жетон пасажира з тієї зони, де знаходиться персонаж.

Властивість "Дія". Використовувати властивість "Дія" на карті, планшеті або в зоні. Щоб скористатися властивістю зони, не повинно бути глибоководних і/або відкритих зрадників.

4. Обмінюватися. Дозволити гравцям обмінятись картами предметів.

Оголосити про свою зраду. Гравець стає відкритим зрадником. Тепер він може атакувати гравців-людей, розігрувати карти зради, легко тікати з карцера, блокувати «Дію» у тих зонах, де знаходиться, а також робити інших гравців співучасниками, передаючи їм карти лояльності «Гібрид».

Розіграш міфу:

Гравець бере верхню карту з колоди міфу та розігрує її:

Криза. Активний гравець, капітан або хранитель гримуару вибирає один із двох варіантів подолання кризи. Гравці проходять перевірку вмінь. На карті міфу вказується цільове значення та кілька умінь. Це вміння підтримки. Невказані вміння називаються перешкодами.

Спочатку викладається пара карт хаосу обличчям униз. Потім гравці за бажанням по черзі додають обличчям вниз по кілька своїх карток умінь. Всі викладені карти перетасовуються, після чого сортуються на 2 стопки – уміння підтримки та перешкоди. Значення на картах у стопках складаються, від суми підтримки віднімається сума перешкод. Якщо результат не менший за цільове значення, гравці успішно проходять перевірку. Залежно від результату вони застосовують ефекти успіху чи провалу.

Активація монстрів.

На карті міфу вказано, хто активується – глибоководні, Батько Дагон чи Мати Гідра. Вони переміщаються, атакують персонажів та пасажирів, ушкоджують корабель та додають нових монстрів.

Просування треком. Гравець просуває жетон по треку подорожі та/або ритуалу.

Під час просування треком подорожі, монстри переміщуються на 1 зону ближче до корми. Якщо досягнуто пункту «Прибуття», капітан вибирає одну з карток курсу, розігрує її та викладає у рядок біля ігрового поля. Потім жетон повертається на поділ "Початок" треку подорожі. Якщо сумарне значення викладених у ряд карт курсу – «12», гра закінчиться, коли жетон досягне пункту «Прибуття» наступного разу.

Якщо після просування по треку ритуалу, жетон досягає поділу «Закляття», глибоководні у палубних та водних зонах забираються з поля, Батько Дагон та Мати Гідра повертаються до Глибин, пасажири у палубних зонах гинуть, а персонажі потрапляють у лазарет. Потім жетон повертається на початковий поділ треку ритуалу.

Скидання карт

Якщо у гравця більше 10 карток умінь на руці, він скидає зайві.

На півдорозі, коли значення на картах курсу складають 6 або більше, всі гравці отримують ще по одній карті лояльності. Деякі гравці-люди можуть стати прихильниками глибоководних, якщо отримають карти Гібриду.

Гра закінчується, якщо:

жетон на треку подорожі досягає поділу "Прибуття", а сума значень на картах курсу дорівнює 12 або більше;

одному з лічильників закінчуються ресурси;

на кораблі 6 або більше невідремонтованих ушкоджень;

у запасі не залишилося глибоководних, щоб виставити на поле.

Усі гравці відкривають свої карти лояльності. Якщо виконується перша умова, перемагають гравці, які мають лише карти лояльності «Людина». Інакше перемагають гравці, які мають хоча б одну карту лояльності «Гібрид».

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору