Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
У настільній грі «Заборонене місто» вам доведеться зануритися у світ економічної стратегії Китаю 1570 року, що знаходиться під владою імператора Лунціна, який мешкає у Забороненому місті, резиденції династії Мін. Він повертає репресованих чиновників і розпочинає реформи, відновлює будівництво Великої стіни та оголошує війну хабарникам.
Як грати?
Партія триває 4 раунди, кожен раунд поділяється на три фази.
1. Ранок
Вранці гравець, який завоював жетон наступного гравця, стає першим новим гравцем. Осередки в області подорожей заповнюються новими жетонами подорожей. Кидаються кубики долі та виставляються у відповідній області на полі. Гравці, чиї слуги знаходяться біля указів із символами ранку, одержують бонуси. Усі учасники беруть нових слуг.
2. День
Гравці по черзі виконують дії, обмінюючись картами подарунків із чиновниками Гугуна. Активний гравець викладає картку з руки та забирає іншу картку з поля, якщо цінність його картки вища (виняток: 1 вважається більше 9). В іншому випадку він повертає двох слуг у запас і або поміщає картку з руки в область скидання на планшеті, або змінюється картами без виконання дій.
Отримані карти подарунків розміщуються у сфері скидання на планшеті. Здійснивши обмін подарунками, гравець виконує дію карти подарунка, дію області або обидві дії. Дії на картах приносять нових слуг або дають змогу обмінювати карти зі скидання на карти з ігрового поля. Під час збігу символу дії на карті та вибраній області гравець виконує двічі.
В областях можливі такі дії:
• подорожі. Гравець пересуває подорожнього по дорозі в області подорожей на один крок, забирає жетон подорожі з локації та отримує зазначені нагороди. Витративши двох слуг, можна пересунути мандрівника ще раз.
• Велика китайська стіна. Гравець або розміщує одного слугу на стіні або скидає одного слугу і розміщує двох на стіні. Коли ділянка стіни повністю заповнюється фішками, гравець з найбільшою кількістю фішок отримує переможні очки, просуває свого прохача у палаці та забирає всіх слуг у запас, а решта гравців зсуває своїх слуг ліворуч. Після цього гравці одержують різні бонуси зі шкали інтриг.
• ринок нефриту. Гравець обирає один із будинків на ринку, віддає вказану кількість слуг і забирає один нефрит.
• інтриги. Гравець просуває свою фішку на один поділ за шкалою інтриг (перший, хто це зробить, отримає жетон наступного першого гравця). Скинувши одного слугу, гравець може просунути фішку на три поділки.
• Палац Небесної Чистоти. Гравець просуває свого прохача на один поділ за шкалою палацу. Скинувши двох слуг, можна просунутися на два поділки. Щоб взагалі претендувати на перемогу, прохач гравця зобов'язаний досягти останнього поділу палацу.
• укази. Щоб виставити свого слугу над указом, гравець повинен витратити певну кількість слуг. Гравець отримує переможні очки та переваги від указу.
• великий канал. Гравець може виставити одного слугу на корабель та пересунути корабель у наступну гавань. Скинувши одного слугу, можна виставити двох слуг на кораблі. У гаванях можна отримати різні нагороди – переможні окуляри, слуги або карти подарунків.
3. Ніч
Вночі гравці беруть карти зі скидання в руки, звіряють їхню цінність зі значеннями кубиків долі і при збігах отримують слуг. Гравець з найбільшою кількістю збігів отримує додаткові переможні очки та просуває свого прохача у палаці. Потім кожен корабель у великому каналі переміщається одне поділ.
Партія закінчується після четвертого раунду. Гравці, чиї прохачі дісталися останнього поділу палацу Небесної Чистоти, беруть участь у фінальному підрахунку очок, а решта вибувають.
Гравці додають до своїх поточних результатів очки за:
• слуг, що залишилися на стіні;
• укази третього рівня;
• порядок прибуття до палацу (чий прохач прибув раніше, той отримує більше);
• колекція нефритів.
Гравець із найбільшою кількістю очок стає переможцем.