Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
Якщо ви будь-коли цікавилися наукою, еволюцією, процесом створення всіх істот, що нас оточують – то настільна гра «Еволюція» буде для вас ідеальним варіантом. Гравцям буде надана можливість запустити процес еволюції в мініатюрі – створити безліч тварин та перевірити, наскільки життєздатними вони вийшли.
Як грати?
Ігровий процес ділиться на цикли з трьох фаз, а гра триває доти, доки не закінчаться карти в колоді. У ході фази розвитку гравці створюють тварин і наділяють їх усілякими як захисними, так і атакуючими. Тварина може мати багато властивостей, але вони не повинні повторюватися.
Існують парні властивості, які можна застосувати до двох істот одночасно. Завдання кожного гравця – створити найбільш захищену та життєздатну популяцію, яка зможе вижити, незважаючи на погрози, які чатують на неї в другій фазі гри.
Як тільки всі гравці виклали бажану кількість карток, фаза розвитку завершується і починається фаза харчування.
На цій стадії гравцям необхідно нагодувати створених тварин. Кидок кубиків визначатиме, скільки фішок їжі опиниться у кормовій базі, після чого всі гравці по черзі беруть із бази з фішки та викладають на своїх істот. Спочатку одній суті потрібна одна фішка їжі, але ряд властивостей збільшує потребу в їжі. Тварини з властивістю «хижак» можуть полювати на карті з Еволюції на інших істот, таким чином отримуючи їжу в обхід кормової бази, проте атаці хижака істота може протиставити захисні властивості. Наприклад, за «Швидкою» твариною доведеться, істота з властивістю «Відкидання хвоста» може захиститися, скинувши одну з карт, щоб напасти на «Водоплавних» або «Великих» тварин потрібно самому володіти такими ж властивостями, а з'ївши «Отрутова» істота, хижак загине разом із ним. Карти з'їдених істот відразу йдуть у скидання. Крім полювання є й інші способи отримати фішки їжі не з кормової бази, наприклад, шляхом застосування властивостей «Падальник» та «Співпраця».
Коли гравці вичерпали всі можливі способи нагодувати своїх істот, фаза харчування завершується і настає фаза вимирання. Карти тварин, яким з якоїсь причини не вистачило їжі, йдуть у скидання, туди ж вирушають хижаки, які мали необережність зазіхнути на отруйних істот. Карти здаються знову, і цикл повторюється спочатку - фаза розвитку, фаза живлення, фаза вимирання, і так доти, доки колода карт не буде повністю розібрана. За останньою фазою вимирання слід підрахунок очок: переможе той, хто зміг зберегти найбільшу та різноманітну популяцію.