Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Codex: Базовий набір (Codex: Card-Time Strategy – Core Set)

Немає в наявності
Артикул: 1082
1 425 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу WayForPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 


 

Характеристики
Аксесуари доступні для замовлення Протектори для карт Meeple Care (63,5 х 88 мм, 100 шт.) x3
Мова Російська
Жанр Стратегічні, Економічні, Логічні, Воєнні, Карткові ігри
Тривалість партії 45 хвилин
Кількість гравців 2-5
Вік 13+
Категорії Для двох, Зарубіжних видавництв
Бренд GaGa Games
BGG Codex: Card-Time Strategy – Core Set
Теорія Гри Codex: Card-Time Strategy – Core Set
Опис

Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки. 

Настільна гра Codex: базовий набір - це чудовий варіант на заміну комп'ютерним іграм. Дана настілка є колодобудівною стратегією, яка дещо відрізняється від інших подібних ігор, а також від колекційних карткових настілок. Так само, як і в комп'ютерних іграх, колоди фракцій стають доступними в процесі гри. У цій грі є безліч варіантів розвитку і прокачування вашого героя, завдяки чому ваш противник ніколи не знатиме напевно вашої стратегії. Завдання гравців – зруйнувати бази супротивників, які мають на старті по двадцять очок міцності, а також захистити свою власну базу. Для цього необхідно будувати будинки, наймати юнітів та прокачувати своїх героїв. Основний ресурс цієї настільної гри – гроші, приплив яких залежатиме від робітників, які також наймаються за гроші.

Як грати?

Гравці розпочинають партію з десятьма стартовими картками, беручи по п'ять карток. У фазу добору вони скидають усі карти і добирають таку ж кількість карток і ще дві додаткові, проте межа руки у будь-якому випадку становить п'ять карток. Якщо в колоді немає карток, гравці замішують картки зі скидання. У фазу технологій гравці додають у стоси скидання по дві карти зі своїх альбомів.

Хід гравця поділяється на п'ять фаз. У фазу готовності всі повернені картки приймають вертикальне положення. У фазу постачання гравець отримує одну монету за кожного робітника. У фазу дій гравець може закликати героя, підвищити рівень героя, найняти нових робітників, побудувати прибудову чи техбудівлю, атакувати супротивника чи відправити загін на патрулювання території. Гравець розігрує скільки завгодно карток з руки, сплачуючи їхню вартість, і застосовує властивості раніше зіграних карток. Хід гравця завершується фазами добору карт та технологій.

У дуельному режимі гравці вибирають по одному герою та розміщують їх карти у своїх командних зонах. Рівень героїв можна (і треба!) підвищувати у процесі гри, витрачаючи по одній монеті за кожний рівень. Підвищення рівня призводить до посилення атаки героя та збільшення показника життя. Крім того, у героїв відкриваються нові здібності. Убиті герої повертаються в командну зону, втрачаючи всі рівні та рунні модифікатори. Карти заклинань розігруються лише за допомогою героїв. Заклинання бувають одноразовими та постійними. Постійні заклинання або прикріплюються до інших карт, або діють, поки герой у грі.

Кількість атак не обмежена. Гравець використовує одну карту героя або істоти проти однієї карти або бази, що захищається. Карта агресора у своїй повертається. Нападник і захисник одночасно завдають шкоди один одному. Втрата дорівнює значенню атаки. Якщо він перевищує показник життя, карта вирушає в скидання (або руйнується база оборонця). Поранення відзначаються спеціальними жетонами шкоди.

Наприкінці ходу гравець може сформувати оборону у своїй зоні патрулювання. Туди можна надіслати лише незадіяні (неповернені) карти. У зоні є п'ять осередків для загону. Карта, що лежить у осередку командира, має бути атакована супротивником насамперед. Цій карті покладено одну додаткову броню. Інші осередки патрульної зони збільшують силу атаки карти, змушують супротивника витратити монету для атаки, компенсують загибель карти однією монетою чи можливістю добрати нову карту.

Гравці починають з одним технічним будинком з технологічним рівнем 0 – своєю базою. Щоб розіграти карту вищого технологічного рівня, гравець повинен мати техбудівлю відповідного рівня. Для будівництва техбудинків потрібна певна кількість робітників. Якщо робітники є, гравець платить одну монету і розпочинає будівництво. Будівництво завершується лише наприкінці ходу. Ще гравець може побудувати одну прибудову або замінити існуючу. Прибудова дає різні корисні бонуси. Їхнє будівництво теж закінчується наприкінці ходу.

У базовому наборі гри Codex представлені дві фракції. Червона фракція Кривавих анархістів - це зграя злодіїв, мародерів, піратів, загалом, убивць, психопатів та сволочів усіх мастей. Вони атакують, не шкодуючи нікого, навіть себе. Зелені Мохові сторожі – це збрендилі грінпісівці, що захищають природу та карають тих, хто її забруднює. Їм допомагає армія великих і маленьких істот з боліт та лісів, а також ходячи дерева, енти.

У просунутому режимі «Три герої» гравці використовують не по одному, а одразу по три герої. У альбоми вони додають по 24 карти, які стосуються кожного з обраних героїв. Таким чином, у їх альбомах буде по 72 карти (по 2 однакові карти у 36 кишеньках). На початку партії вони зможуть покликати лише одного героя. Щоб закликати двох, потрібно звести технічний будинок другого рівня, а щоб закликати всіх героїв – третього. Прибудова "Зал героїв" дозволяє тримати в грі зайвого героя.

Режим "Двоголовий дракон" пропонує гравцям пограти два на два. Командні бази тепер мають тридцять очок міцності. У гравця та його напарника свої герої, свої «кодекси» та свої зони патрулювання. Вони ходять водночас. У настільній грі «Codex» також передбачено режим «Куча мала», який відрізняється від дуельного лише великою кількістю гравців. Усі грають проти всіх. Гра закінчується, коли знищено базу одного з гравців. Перемагає той, у чиїй бази залишиться більше очок життя.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору