В епічній настільній грі «Наше Море» гравцям надати можливість очолити стародавні цивілізації – Рим, Карфаген, Грецію, Єгипет та Вавилон, а також спробувати привести їх до панування у Середземномор'ї. Розвивайте свою армію та флот, наймайте історичних героїв, розширюйте володіння, зводячи міста та чудеса світу, не забувайте налагоджувати торгові шляхи! Завдяки різним здібностям стартових героїв – Цезаря, Перікла, Ганнібала, Хаммурабі та Клеопатри – сторони вже спочатку асиметричні.
Як грати?
Гравці гратимуть стільки раундів, поки хтось із них не досягне переможної умови – не побудує піраміди, стане лідером за всіма трьома культами, захопить чотири столиці або легендарні міста, найме п'ятого героя або зведе п'яте диво світу.
Раунд складатиметься з послідовних фаз.
Насамперед гравці збирають ресурси – товари та монети. Підконтрольні каравани приносять товари, ринки подвоюють прибуток, а міста дають прибуток у монетах.
У фазу торгівлі торговий лідер вибирає один з маркерів обміну, що визначає кількість ресурсів, що виставляються гравцями. Гравці відкривають товари, і торговий лідер забирає один із них. Гравець, у якого забрали ресурс бере ресурс у іншого гравця. І так поки що всі ресурси не будуть розібрані.
У фазу будівництва культурний лідер встановлює черговість будівництва. Розплачуючись ресурсами різних типів чи монетами, гравці створюють армії та каравани, наймають героїв, будують чудеса світла, міста, ринки, храми та піраміди.
Черговість пересування та подальших битв визначає військовий лідер. Вибраний гравець може спочатку перемістити свої триреми в сусідні моря і битися з ворожим флотом, якщо вважатиме за потрібне, а потім провести подібні маневри арміями на суші. На відміну від моря, битви у конфліктних областях на суші є обов'язковими.
У битві використовують кубики. Гравці кидають кубики за кожен свій легіон чи кожний трирему. Отриманий результат підсумовується та ділиться на п'ять – це буде кількість влучень. Кожне влучення прибирає один загін противника. Фортеця дає одне додаткове влучення власнику та блокує одне влучення супротивника. Після успішного завоювання гравець може розграбувати будинок, окупувати будинок або захопити маркер контролю провінції.