«Стіни були обставлені залізними полицями, кожна металева планка була переповнена скляними баночками з формальдегідом і гротескними цікавинками всередині. Незаймані латунні інструменти та вишукані метали якості, яких я ніколи раніше не бачив, були розкидані по міцних плитах каменю та дерева, їхні краї гострі від використання. Проте невдовзі мій погляд привернув міцний письмовий стіл, карнизи з червоного дерева, інкрустовані тонкими смужками міді, у центрі яких містилася потерта книга в шкіряній палітурці. Щоденник мого батька — переданий мені у спадок і представляє роки знань і незліченні експерименти. А всередині цього вивітреного фоліанта, на перламутровому пергаменті, окислено-жовтому на його потертих краях, були навмисні сліди пір’я божевільного генія, що описував амбітний проект, який він ніколи не зміг завершити за одне життя — його шедевр.
Не усвідомлюючи цього, мої руки тремтіли, коли я притискав книгу до грудей. Я одразу відчув прихильність і тривогу за наукові замальовки, так красномовно нашкрябані на цих потертих аркушах. Саме в той момент у мене почалася одержимість: повернути цій лабораторії колишній блиск і присвятити своє життя завершенню роботи мого батька!»
У настільній грі My Father's Work гравці зможуть взяти на себе ролі божевільних вчених, котрі, отримавши щоденник батька, надихаються його експериментами та починають свій науковий шлях для того, щоб завершити роботу свого батька, у таємному маєтку, котрий також був залишений ним у спадок.
Протягом гри, учасники зможуть змінювати свої маєтки та модернізувати їх під власні потреби, а також проводити експерименти за записами батька, аби завершити його досліди.
Проте не буває успіху без навчання, а скільки ми живемо – стільки і навчаємось, тому кожному з гравців доведеться балансувати між експериментами та навчанням, оскільки ігрова партія буде поділена на три покоління, кожне з яких буде починати роботу з тим спадком, котре їм залишать батьки. У цієї гри є два сюжетних виходи: вона стануть божевільними вченими через ті досліди, які будуть проводити, чи розлютять натовп у місті своїми експериментами, тим самим наразивши себе на небезпеку та вигнання.
Ця гра буде йти на заробляння переможних балів протягом всіх трьох поколінь, а виграє той гравець, котрий зможе набрати їх якомога більше, ставши найгеніальнішим вченим всіх часів, та найбожевільнішим, якого бачив світ.