В асиметричній настільній грі «Торгівельна бухта» гравці вирушають на берег торгової бухти, де їм належить взяти на себе управління одним із фентезійних торговців: алхімік, капітан, мандрівник у часі та коваль. Гравцям належить використовувати набір рольових компонентів та ігрової механіки, де кожен із торговців змагатиметься з іншим, щоб задовольнити запити найсміливіших авантюристів, що кожен день приїжджають у бухту витрачати свої зароблені монети на ринку.
Механізм часових ресурсів змусить кожного гравця збалансувати контроль над клієнтами та ринком насамперед, а не керувати магазином, який виробляє товари. Гравці проводять годинник, виконуючи завдання і рухаючись вгору по годинах, а також вони спостерігатимуть і впливатимуть на динамічну ринкову базу, що розвивається в міру того, як човни наповнюються покупцями, а пірси – човнами. Кинутись вперед і вплинути на те, які клієнти відвідують ринок і де вони роблять покупки може бути привабливим, однак це може залишити гравцям менше часу, щоб відповісти на вимоги. Але з іншого боку гравці, можливо, захочуть залишитись осторонь, працюючи над додатковою інформацією про ринок, витративши додатковий час (а, може, й корупцію), щоб максимально ефективно використати свій робочий день.
Вибравши іншого продавця, іншу карту розбійника, набір карток чи інший контент – гравець зможе налаштувати свій стиль гри. Кожен продавець пропонує свій унікальний ігровий процес, який повністю сумісний із іншими. Маючи так багато опцій у рукаві, ви гравець зможуть насолодитися системою з глибоким відтворенням, яка відрізнятиметься під час кожного її відтворення.