У настільній грі «Махараджа» гравцям пропонується вирушити до Індії, де вони мають організувати будівництво всіляких палаців і будинків, щоб справити враження на правителя – Махараджу, який подорожує через усі міста. Якщо до його приїзду в місті гравцем будуть збудовані палаци чи будинки – правителю це сподобається, і гравець зможе заробити гроші. Для будівництва будівель у місті необхідний архітектор гравця, який організовуватиме будівництво. Але загвіздка в тому, що архітекторам для того, щоб відправляти з міста в місто, потрібно долати дуже довгий шлях, а якщо в поселеннях на дорогах не збудовано будинків – то він не зможе там переночувати, таким чином дорога стає непереборною. До того ж, якщо у поселенні будинки належать лише супротивникам, то за нічліг треба буде заплатити.
Усі дії, що їх гравці, вони потай вибирають на спеціальному диску дій на початку ходу, а потім виконують їх у порядку, який визначають картки персонажів – нумеровані картки, які дають гравцеві можливість виконати і особливу дію, пов'язану з персонажем. У грі перемагає той гравець, який збудує для правителя найбільше будівель.
Настільна гра «Махараджа» - це добре збалансована суміш контролю та непередбачуваності. А ігровий матеріал, що складається з карти стародавньої індії, різнокольорових дерев'яних будинків та палаців, під час гри буквально пожвавлюють ігрове поле.