Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Кемет: Кров і пісок (Kemet: Blood and Sand)

В наявності
Артикул: 1286
3 350 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу WayForPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 


 

Опис

Настільна гра Кемет: кров та пісок – це доопрацьована версія гри, з покращеним оформленням, доопрацьованими правилами, збільшеними мініатюрками та ще більш продуманим ігровим полем. Тепер вона ще більш захоплююча та різноманітна завдяки новим істотам та найманцям, новим жетонам, більшій кількості плиток могутності!

Кемет – бойова стратегія, в якій головним завданням гравців воюватиме, розвиватиме свої навички, вивчатиме противників та їхні маневри, розгадуватиме їх тактики, ну, і найголовніше – просто насолоджуватися процесом гри.

Події гри відбуватимуться у стародавньому Єгипті, на пустельному двосторонньому полі. Залежно від кількості гравців будуть використовуватись різні конфігурації поля.

 Гравці обирають богів, яких вони представлятимуть – Анубіс, Гора, Бастет, Уаджет або Собека, беруть планшети та компоненти відповідних кольорів. У районах вибраних міст вони розміщують перші рівні.

Щоб перемогти у грі, потрібно здобути 9 балів слави. Учасники гри отримують постійні бали слави за перемоги у битвах, за контроль храмів та святилища богів у фазу ночі та за покупку певних плиток могутності. Тимчасові бали даються за контрольовані храми та піраміди 4-го рівня. Якщо на початку свого ходу гравець набирає 9 постійних та/або тимчасових балів слави, він одразу стає переможцем.

Ігровий раунд ділиться на дві фази – дня та ночі. Вдень гравці розігрують жетони дій. Вночі вони жертвують воїнів у святилищі/храмах для отримання очок слави/молитви, отримують окуляри слави за контроль над храмами, отримують окуляри молитви та карти допомоги богів. Потім вони встановлюють нову черговість ходів у порядку зростання кількості набраних балів слави.

Спочатку гравці мають по п'ять жетонів дій. Їх може стати більше, якщо вдасться роздобути золоті або срібні жетони. У порядку ходу гравці розміщують свої жетони на вільних осередках, зображених на планшетах пірамід, і одразу виконують дії:

-молитви, щоб отримати 2 бали молитви;

-будівництво піраміди, щоб підвищити рівень піраміди. Вартість будівництва дорівнює новій висоті піраміди;

-купівлі плитки могутності. Висота відповідної контрольованої піраміди має бути не нижчою, ніж рівень плитки могутності. Гравець оплачує покупку окулярами молитви, рівними рівню плитки могутності. Ефект плитки могутності діє з придбання;

-Найма. Гравець наймає за очки молитви нових воїнів та виставляє їх у районах свого міста. У війську гравця може бути більше п'яти воїнів;

-переміщення війська. Дорогою дозволяється залишати воїнів або підбирати нових. Військо може переміститися однією зону по суші чи перейти Ніл у районі портів. Також військо може телепортуватись від своєї піраміди до обеліска за 2 бали молитви. Дальність переміщення можна підвищити за рахунок деяких плиток могутності, приєднаної до війська істоті-монстру або карт допомоги богів. Якщо військо трапляється з ворожим військом, починається битва.

Гравці вибирають по дві карти битви, залишають одну, а другу скидають. Під обрану карту можна підкласти скільки завгодно карти допомоги богів. Противники відкривають карти одночасно. Спочатку вони підраховують свою бойову силу, підсумовуючи воїнів у війську та додаючи величину сили на карті. Бойову силу також можуть підвищити істоти-монстри, плитки могутності та карти допомоги богів.

Найсильніший гравець перемагає. Потім війська несуть невідворотні втрати та звичайні втрати за вирахуванням сумарного значення оборони. Переможець при цьому може взагалі виявитися без війська, а гравець з більш численною армією, який програв, буде змушений відступити або відкликати своїх воїнів у запас заради балів молитви. Щоб отримати постійний бойовий бал, у переможця має залишитись хоча б один воїн. До того ж, він повинен бути атакуючим гравцем. Деякі плитки могутності, втім, дозволяють отримувати переможні бали і переможцеві.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору