Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
Ваш шлях, разом з вашими друзями, привів вас у Царство Мертвих, у володіння самого Аїда, які охороняються величезним, триголовим чудовиськом, ім'я якому Цербер. І тепер, долаючи всі труднощі та небезпеки, вам необхідно вибратися звідти. І велика ймовірність, що ця небезпечна пригода не обійдеться без жертв, адже місць у човнах не так багато, як хотілося б. Але чи зможете ви дістатися до кінця, до свого порятунку?
На початку ігрової партії кожен з вас отримає відповідний своєму кольору набір карток дій, які на початку гри дадуть усім рівні умови для порятунку, проте кожна карта має два ефекти - все залежатиме від того, якою стороною ви її розіграєте, щоб відірватися від Цербера, який може перетягнути одного з вас на свій бік у найнесподіваніший момент.
Незважаючи на досить ризикові обставини - настільна гра Цербер є ідеальною для компанії, і принесе вам лише позитивний заряд емоцій, підкріпивши командний дух і зарядивши вас адреналіном, адже, незважаючи на прагнення врятувати всю компанію, всі розуміють - місць у човні на всіх не вистачить.
Ігровий процес гри:
Учасники ходять по черзі. Активний гравець повинен розіграти одну зі своїх карток дій і застосувати верхній або нижній ефект. Факультативно можна розіграти одну карту підтримки чи підступності (якщо гравця спіймано Цербером).
Для деяких ефектів вказано вартість активації. Якщо гравець не в змозі заплатити потрібну ціну, він повинен вибрати другий ефект. Ефекти стосуються самого героя (у команді героїв чи Цербера), другого героя (у команді героїв чи Цербера), всіх героїв чи Цербера.
Спрямовані ефекти:
- Виберіть 1 або 2 карти підтримки / підступності:
- Скиньте картку підтримки/підступи;
- Перейдіть до 1, 2 або 3 клітин вперед;
- Поверніться на 1 або 2 клітини тому;
- Почніть полювання (для Цербера).
Загальні ефекти:
- Просуньте кубик на 1 або 2 поділки вперед;
- Просуньте кубик на 1 або 2 поділки назад;
- Збільште значення кубика швидкості на 1 чи 2;
- Зменшіть значення кубика швидкості на 1 або 2;
- Подивіться один човен або поміняйте місцями човна;
- Поверніть у руку всі карти дій.