Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра «Опір:Авалон» - це можливість вирушити до середньовічної Англії, в часи, коли лицарі круглого столу захищають короля Артура та його королівство від підступів чаклунки Моргани. Однак, як це часто і буває, в рядах лицарів опиняються зрадники, тому король посилає до лицарів на допомогу чарівника Мерліна, щоб його мудрість і досвід допомогли їм знайти ворогів.
Опір: Авалон – версія настільної гри Опір, в якій змінено головну тему, а також доповнено правила та можливості ігрових ролей. У порівнянні з базовою грою, в Авалоні додалося більше від настільної гри Мафія – гравці за темну сторону знають один одного в обличчя – розплющують очі першої «ночі». В іншому весь ігровий процес залишається практично ідентичним.
У грі п'ять раундів, у кожному є одна місія. Спільними зусиллями гравці вирішують, хто саме вирушить на квест. Вибрані гравці в таємниці скидатимуть картки з написами Успіх або Провал, а за результатами виконують завдання чи ні.
Лицарі короля Артура виграють після завершення трьох з п'яти місій успішно. Якщо ж три з п'яти квестів було провалено, то перемога дістається прихильникам Мордреда та чаклунки Моргани.
У грі є доповнення, яке може змінити весь результат місій: ролі Мерліна та найманого вбивці. Мерлін у грі – таємний союзник Артура, але одночасно з послідовниками Моргани розплющує очі і знає їх в обличчя. Йому треба грати так, щоб не підставитися перед ними та найманим убивцею. У момент, коли третя місія закривається перемогою лицарів Круглого Столу, вбивця може спробувати вгадати, хто із гравців Мерлін. За успішного здогаду він «вбиває» головного прихильника Артура і приносить перемогу темній стороні.
До того ж у грі додаються ще ролі для інших гравців. Вони досить серйозно ускладнять ігровий процес і підходять для досвідчених учасників. Грати з ними можна також у будь-якій вибраній вами комбінації. Наприклад, роль лицаря Персифаля у тому, щоб відводити підозру вбивці від Мерлина, адже Персифаль єдиний, хто знає, хто з учасників великий чарівник. А фея Моргана намагається спокусити гідного лицаря з його шляху – перед грою гравцю за Персіфаля показуються два персонажі: і Морган, і Мерлін. Доведеться виявити всі свої здібні здібності, щоб відгадати, хто з них, хто.