Пропонуємо вам поринути у світ настільної гри «Стежки Тукани», та насолодитися насиченими пригодами на тропічному острові!
На початку ігрової партії кожен учасник отримує власну мапу тропічного острова, на якій будуть позначені пам’ятки, селища та різні типи місцевості. Кожного разу, як буде стартувати новий хід, мер буде відкривати дві картки місцевості, а кожному гравцю у свою чергу необхідно буде знайти на своїй мапі відповідні клітинки, та намалювати між ними стежку. У тому випадку, якщо намальована стежка буде з’єднувати у собі села та пам’ятки,гравець отримає бали. Загалом ігрова партія триває декілька раундів, а переможцем стане той гравець, котрий буде з найбільшою кількістю балів.
Перед початком гри учасники вибирають собі острів, на якому будуть малювати стежки. Від вибору острову буде залежати кількість раундів. Наприклад, на великій тукані гра триватиме три раунди, а на малі – два. Після того, як буде обрано острів, необхідно обрати та призначити мера, котрий буде відкривати карти протягом гри.
Мер перетасовує картки місцевості та кладе їх колоду перед собою, а після бере випадкову картку сценарію та оголошує літери на ній. Після цього всі гравці, починаючи з мера, повинні записати літери біля своїх поселень на мапах за годинниковою стрілкою в тому порядку, котрий оголосить мер. Задля того, щоб у гравців були різні мапи, мер починає записувати літери зі свого першого села, другий гравець – із другого села, третій – із третього. Зрештою мер викладає сині бонусні карти. Також гравці можуть використати 1 або 2 червоні бонусні карти, які дають бонусні бали гравцеві, що першим з’єднає зображені пам’ятки.
Кожного разу, як мер буде відкривати дві верхніх картки з колоди та оголошувати зображені місцевості, гравцям необхідно поєднати стежками центри суміжних клітинок, що будуть відповідати оголошеним місцевостям. Ігровий раунд закінчується тоді, як у колоді залишиться лише одна картка.
Якщо гравець з’єднає якусь пам’ятку з селом, він обводить ліву комірку біля пам’ятки в сеції балів. За другу пам’ятку гравець обводить праву і швидко малює додаткову стежку між будь-якими двома суміжними клітинами.
Якщо гравець з’єднає стежкою два поселення з однаковими літерами, він обводить комірку біля літери в секції балів за поселення.
Той гравець, котрий першим з’єднає пару поселень, отримує бонусні бали, котрі будуть вказані на бонусній карті літери.
Ігровий раунд завершиться, коли у колоді закінчиться одна картка – її викладати не треба. Кожен гравець наприкінці раунду підсумовує обведені бали і записує суму у першу комірку.(за пам’ятки).
Після цього, усі картки місцевості необхідно перетасувати, починається другий раунд, наприкінці якого також необхідно буде підсумувати всі зароблені бали.
Виграє той, у кого буде найбільша кількість переможних балів (сума балів за поселення+сума бонусних балів).