УВАГА! Зараз триває передзамовлення!
Передзамовлення триватиме до 6 травня 2024 року. Надходження очікується в червні-липні 2024 року.
Передзамовлення не можна сплатити післяплатою!
Магія раніше була доступна всім людям на світі, бачити її, бути її частиною. Проте світ змінюється, як і люди в ньому, тепер магія існує лише у найвіддалених куточках світу, там, де її бережуть різноманітні духи, роблячи все можливе, аби зберегти залишки магії на землі.
Проте ця справа не з легких, оскільки Європа з її великими державами прагнуть розповсюдити свої колоніальні імперії, а це означає, що вони прагнуть і зайняти ті куточки світу, де є залишки магії. Проте просто так духи здаватися не планують, вони, разом з усіма мешканцями острову, а також з самою землею, будуть давати відсіч загарбникам, щоб врятувати свою землю.
Spirit Island – це настільна тематична гра, яка занурить вас у кооператив по захисту свого острову від колоністів, де кожен гравець зможе взяти на себе роль якогось окремого острівного магічного духа, у котрого будуть свої унікальні здібності, які будуть допомагати їм протягом гри давати відсіч загарбникам.
У процесі цієї настільної гри на початку кожного ходу, всім духам необхідно буде обрати одну зі своїх карток сили, яку вони захочуть зіграти, проте за це треба буде віддати енергію. Комбінації з карток будуть давати додаткові ефекти, а швидкі здібності будуть діяти миттєво, до того, як колоністи встигнуть спустошити острів, але інша магія усе ж повільніша за них, тому кожен хід треба буде стратегічно планувати, аби встигнути врятувати землю.
Ігрові раунди будуть поділені на фази, у фазі духу гравці будуть отримувати енергію та обирати як прокачуватися:
Шукати нову силу
Повертати використані раніше сили
Поширювати свій вплив на нові території острову
У кожен свій хід загарбники будуть досліджувати частини острову та будувати на цих землях нові поселення та утворювати міста, після чого енергія острову спустошується, а колоністи нападають на місцевих жителів острову, котрі намагатимуться давати опір під час їх атаки, а також допомагати духам, аби очистити землю від гніву.
Сюжет гри буде розпалюватися по мірі гри, як духи будуть поширювати свою присутність на острові, шукати нові сили, та як загарбники будуть все більше колонізувати острів. Кожного разу історичний поворот буде містити 3 альтернативи розвитку.
Для перемоги духів та островітян необхідно знищити всі до останнього поселення загарбників на дошці, але для того, аби їх вигнати, їх також можна і залякувати, тоді перемога над ними буде легшою, бо вони покинуть острів, залишивши поселення порожніми.
Якщо якийсь дух загине під час того, як острів буде захоплений гнівом або якщо колода загарбників буде використана повністю – острів програє.