Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
Оркономіка – це настільна гра, котра чудово поєднує між собою два популярних жанри настільних ігор: економіка та фентезі. Досить несподіване поєднання, чи не так? Точніше сказати, чи колись ми могли уявити собі, що у орків може бути економічна система? Або взагалі хоч якісь знання у цій галузі?
Так от, що ми вам скажемо – знання у них є! І навіть дуже непогані! Так, можливо економічна система у них зовсім не така, до якої ми звикли, зі своїми законами та особливостями, до яких нам ще звикати й звикати, але і вони ж зовсім інші створіння.
Так от, у процесі гри «Оркономіка» вам випадає можливість спробувати себе у оволодінні оркономіки, з галузями тотемознавства, збройної контрабанди, харчової промисловості та навіть бойового туризму.
Всі учасники ігрової партії візьмуть на себе ролі орків, котрі будуть змагатися між собою за контроль території та галузей економіки, а також будуть отримувати прибутки від своїх кампаній, брати участь у аукціонах на інші компанії, створювати нові і так далі. Переможцем стане той гравець, котрий за всю ігрову партію назбирає найбільшу кількість трофєїв.
У свій хід активний гравець підкидає кубики, а також переміщує свій жетон активності на номер, який за підсумком вийшов при підкиданні кубиків.
Якщо на кубиках випадає зима – тоді у грі наступає зимовий сезон, у якому гравцям необхідно буде сплатити відсотки за всі кредити, а також взяти по одній картці дії з колоди. Жетон кризи треба перемістити за годинниковою стрілкою.
Що таке аукціон?(Чи оркоаукціон..)
Якщо у якійсь з галузей, на якій буде знаходитись жетон активності, буде вільне місце для нових компаній, гравці можуть влаштувати аукціон за право розмістити саме свою компанію. Стартовою ціною буде поточна ціна у цій галузі, а потім гравцям по черзі можуть підвищувати ставки, чи спасувати. Той гравець, котрий зробить найбільшу ставку у кількості черепів, котрі він віддасть за право розмістити свою компанію, сплачує ставку, а потім розміщує фішку своєї компанії на вільному місці, та збільшує вартість галузі до тієї суми, за яку він придбав місце.
Оркостартапи
Самі стартапи – це фішки компаній, котрі розміщені не у зоні компаній, а на зображеннях. Вони мають вплив лише на визначення лідерства у якійсь з галузей. Проте, стартап може стати повноцінною компанією, якщо гравець скине свою картку дії, але лише один стартап може стати компанією, якщо є кілька претендентів, вони мають зробити аукціон. Переможець аукціону скидає картки впливу та переміщує фішку стартапу в область компаній.
Жетони трофею
Кожен гравець отримує свій трофей, коли відкриває першу компанію чи стає лідером у кількості компаній у галузі, він може витратити жетон трофею, коли залишається останньою компанією чи лідерством у поточній області.
Для перемоги у грі потрібно зібрати кілька жетонів трофеїв:
для двох гравців – 9,
втрьох чи вчотирьох – 8,
вп'ятьох – 7.