Перенесіться в центр італійського виноробства – Тоскану, де вам пропонується зайнятися виробництвом іменитих та відомих на весь світ винних напоїв. Вирощуйте виноград, збирайте врожай та робіть шляхетні вина, тим самим заробляючи переможні бали.
На самому початку гри всі гравці отримають особисті планшети, карти дільниць, карти мами та тата, що будуть давати необхідні стартові ресурси. Гравцям потрібно зіграти деяку кількість раундів-років, що будуть складатися з чотирьох сезонів.
Навесні будуть розміщуватимуться півні на треку пробудження, що буде визначати порядок ходу, а влітку міпли вирушатимуть працювати, коли їх виставлять на клітини дій.
Восени будуть отримані карти літніх чи зимових гостей. Так само, як і влітку, зимою гравці відправлять міплів на роботи, а наприкінці року вони витримують вино та отримають прибуток за виконані замовлення.
Розставляючи півнів навесні, гравці можуть пожертвувати першочерговістю ходу заради більш вигідних бонусів. Якщо гравець вирішує прокинутися пізніше за інших, він може отримати додаткові монети, переможні бали, сезонного робітника, карту лози, замовлення або гостя. Робітники виставляються на вільні клітини, а старші робітники навіть на зайняті ділянки.
Виставивши міпла влітку, гравець може отримати монети, влаштувати дегустацію, спорудити будівництво, посадити лозу, викорчувати лозу на своєму полі, взяти нову карту лози, розіграти карту гостя, продати жетон винограду, а також продати або купити ділянку. Карти гостей мають різні корисні для ігрового процесу ефекти.
Виставляючи міплів узимку, гравці наймають нових робітників, збирають урожай, роблять вино, отримують нові карти замовлень та виконують наявні замовлення. При виготовленні вина гравець перекладає жетони винограду з давильні в льох. Для червоного вина потрібен червоний виноград, для білого – білий, рожеве вино вимагає один білий та один червоний жетон винограду, а ігристе – два червоні та один білий. Виконуючи замовлення, гравці підвищують рівень доходу.
Наприкінці року збільшується цінність жетонів винограду в давильні та у льоху. Потім гравці одержують грошовий прибуток залежно від рівня доходу.
Гра закінчується, коли один із гравців набирає двадцять переможних балів та стає переможцем.