Вирушайте в середньовічний Квейдлінбург, взявши на себе ролі шарлатанів-знахарів, які протягом дев'яти днів-раундів будуть варити цілющі зілля та збувати стражденним. А той, хто наприкінці гри буде з найбільшою кількістю балів, стане головним знахарем у місті.
Як грати?
Партія триватиме рівно 9 раундів. На початку кожного раунду перший гравець відкриває та зачитує карту передбачення. Ефект карти передбачення розповсюджується на всіх гравців. З другого раунду можна буде кидати в котел щурячі хвости, щоб перемістити фішку щура і збільшити обсяг зілля. Фішка щура просувається на стільки поділів, наскільки гравець відстає від лідера на треку переможних очок.
У фазі зілляварення всі учасники одночасно варять зілля. Гравець витягає з мішечка випадковий жетон інгредієнта та розміщує його на спіральному треку котла слідом за краплею, щуром або останнім викладеним жетоном. Цінність жетону визначає відстань від попереднього жетону/фішки: 1 – наступне поділ, 2 – через одне тощо.
Властивості синіх, червоних та жовтих жетонів спрацьовують одразу. Вони вказані у відповідних книгах рецептів.
Є ризик, що зілля вибухне. Це відбувається, коли сума значень витягнутих білих жетонів стає більше 7. Гравці зі зіллями, що вибухнули, вибувають до кінця раунду, не беруть участь у боротьбі за бонусний кубик і позбавляються або грошей, або переможних баллів за підсумками раунду. Щоб цього не сталося, треба вміти зупинитись раніше. Не бажаючи більше випробовувати удачу, гравець пасує та відкладає мішечок.
Посудина дозволяє повернути останній витягнутий білий жетон у мішечок, якщо той не призвів до вибуху. Після цього посудина перевертається порожньою стороною нагору.
Оцінка зілля проходить у шість етапів:
Гравець, що дістався далі спіраллю котла, кидає бонусний кубик. Це може бути лише гравець, чиє зілля не вибухнуло. Бонус залежить від результату, що випав на кубику: переможні окуляри, рубін, помаранчевий жетон інгредієнта або просування краплі на один розподіл.
Гравці з чорними, зеленими та фіолетовими жетонами інгредієнтів у котлі застосовують їх властивості та отримують нагороди згідно з книжечками.
Гравці отримують рубіни, вказані на пройдених поділках.
Гравці одержують переможні бали, зазначені на підсумковому розподілі (наступне за останнім досягнутим). Досягши останнього, 33-го поділу спіралі котла, гравець отримує 15 балів, 35 монет на купівлю інгредієнтів, а також кидає бонусний кубик.
Гравці купують по одному або по два жетони різних кольорів. На покупку виділяється стільки монет, яка цінність підсумкового поділу. Вартість жетонів інгредієнтів вказана у книгах рецептів.
За кожну пару витрачених рубінів фішка краплі просувається на один поділ. Ще за 2 рубіни можна наповнити посудину, перевернувши його жетон.
Щури повертаються в миски. Усі куплені жетони, всі жетони інгредієнтів із котла та відкладені жетони вирушають у мішечок. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою. Починається новий раунд.