«Підлітки проти зомбі» - це самостійне продовження гри «Діти проти зомбі». Це все та сама настілка з механікою спадщини, в якій гра змінюється по ходу проходження. Після поразки у битві у школі, зомбі переселилися у каналізацію, і тепер тероризують все місто. На відміну від першої частини, де гравцям доводилося битися з ходячими, тепер їм доведеться знайти всі чотири інгредієнти для протиотрути, яка поверне зомбі в людський образ. Гравці досягнуть перемоги тоді, коли доставлять ящики з інгредієнтами до школи до того, як зомбі захоплять чотири будівлі у місті.
Як грати?
Усі учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець:
- Активує зомбі6
Кидає кубик і розміщує плитку орди кольору, що випав, на відповідній клітці з каналізаційним люком. Якщо ця орда зомбі вже на полі, вона переміщається однією клітину слідами.
Коли орда зомбі опиняється у будівлі, вона захоплює його, розміщуючи плитку захопленої будівлі. Якщо орда зомбі вже була у захопленій будівлі або має пересунутись у захоплену будівлю, вона перескакує в наступну будівлю за допомогою батута. Приземлившись, вона захоплює будинок, розміщуючи плитку захопленої будівлі. Або стрибає далі, доки не опиниться в будівлі без такої плитки.
Коли зомбі захоплюють чотири будівлі, гравцям зараховується поразка.
Якщо на кубику випадає "?", гравець бере верхню карту з колоди подій та застосовує її ефект.
- Виконує 2 будь-які дії з 3 можливих:
Переміщення. Герой пересувається на сусідню клітку;
Атака. Герой атакує орду зомбі на тій самій клітці. Плитка орди зомбі перекладається на кінець ряду біля поля;
- Перенесення ящика з інгредієнтами:
Герой бере з поточної клітини ящик з інгредієнтами та передає його іншому герою на сусідній клітині. Або приймає ящик із інгредієнтами від героя на сусідній клітці.
Учасники перемагають, якщо їм вдається доставити до школи 4 ящики з інгредієнтами. Усі програють, якщо зомбі захоплюють 4 будівлі у місті.
Незалежно від результату партії, гравці наклеюють наклейку «мозки» на крайній лівий вільний осередок треку прогресу. Якщо гравці перемогли, на наступний вільний осередок треку наклеюється «кубок».
Наклеюючи наклейку на пронумеровану комірку треку, гравці відкривають конверт еволюції з відповідним номером. Вони відкривають конверт із досягненнями, коли наклеюють наклейку на місце з відповідною літерою. У конвертах знаходяться нові ігрові компоненти, наклейки місій, нових правил та інші несподіванки на зразок песика-зомбі та непереборного боса.