Кількість
|
Вартість
|
||
|
Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
У настільній грі «На Марсі» гравцям належить виступити в ролі колонізаторів, які вирішують влаштуватися на планеті невеликими колоніями, які в майбутньому будуть розвиватися і досліджувати планету протягом десяти років, через які утворюється одна величезна колонія під керівництвом земної організації.
За час дослідження планети не була обрала якась грошова валюта, а тому замість неї вирішили взяти енергоблоки, необхідність яких є у всіх на Марсі, а тому цей варіант був прийнятний для всіх колонізаторів.
Взявши він роль астронавтів, гравці візьмуть він мети розвитку колоністів у технологічної сфері, представляючи приватну організацію, яку вони працюють. Однак, як це часто й буває, у приватних компаній також будуть свої приховані інтереси та цілі на рахунок Марса, які астронавт також повинен буде виконувати.
Заручившись підтримкою та допомогою поселенців, що мешкають у колонії вже досить давно, астронавту буде необхідно видобувати ресурси та досліджувати планету, перебудовувати вже застарілі споруди, які потім необхідно буде забезпечити енергією.
Протягом гри кожен гравець матиме безліч завдань для виконання: від видобутку ресурсів до конструювання марсоходів. Оскільки планета вивчається зовсім нетривалий час, роботи на ній досі незліченну кількість.
На плечі астронавта ляжуть всілякі завдання з будівництва та його очолення, зведення куполів над фермами, видобутку ресурсів на поясі астероїдів, що дуже важливо, адже гравцеві необхідно дістатися бажаної руди, яка є первісною необхідністю для розвитку колонії.
Добуті ресурси можна продавати та обмінювати на чорних ринках, що розташовуються як на Марсі, так і на Землі.
Всі гравці ходять у порядку черги, у свій хід гравець зможе виконати одну основну та одну додаткову дію.
Ігрова партія триває дві фази: фаза колонізації і фаза шаттла.
У фазі колонізації гравці зможуть виконувати будь-які дії, спрямовані на розвиток колонії та видобутку ресурсів, а у фазі шатла гравці зможуть просунути свою фішку шатла на один поділ треку.
Зрештою, всі ці процеси необхідно виконувати доти, доки гравець не стане незалежною одиницею, на яку не впливає земна організація, а кожен гравець повинен виконати по три місії. Виграє той, хто за час ігрової партії набере найбільшу кількість переможних балів, які можна отримати за просування знань, карти контракту, споруди, технології, поселення колоністів у нові житлові області, відбудовані кораблі в ангарах та загальний прогрес.