Така Гра пропонує поцінувачам цікавих та якісних настільних ігор поринути у незвичайний світ настільної гри «Кубітос» та взяти участь у насиченій щорічній гонці по пересіченій місцевості!
У цьому захопливому світі, створеному Джоном Клером, котрий вже встиг здобути собі репутацію творця незвичайних настільних ігор, учасники потрапляють у кубічний світ «Кубітос», взявши під своє наставництво одного з бігунів, котрих треб буде просувати по біговій трасі, купувати більш просунуті кубики, котрі будуть допомагати протягом гонки завдяки своїм ефектам.
Ігровий процес буде поділений на раунди. На початку кожного раунді учасники проходять через фазу кидання кубиків, а після – фазу бігу. Ходити можна одночасно, за бажанням гравців.
У фазі кидків кожен учасник може перемістити свого бігуна з зони запасу на зону кидків за своїм лімітом кубиків. Початковий ліміт – дев’ять, він збільшується за кожен здобутий жетон руки. Кожен гравець також поповнює свій запас кубиків за кожну червону лінію на трасі між фішкою бігуна та лідера. Якщо запас закінчується – гравець переміщує туди всі свої кубики зі скиду.
Учасник кидає отримані кубики, якщо на них випаде хоча б один успіх – гравець може перемістити успіхи в активну зону, а далі або перевіряти свою вдачу ще раз, або спасувати. Якщо він вирішить спасувати – фаза кидків закінчується.
У фазі бігу всі учасники зможуть використати здібності, котрі їм випали на гранях кубиків у попередній фазі. Кожна здібність має свій ефект.
Слід - за кожен символ сліду можна перемістити свого бігуна на 1 клітинку траси. Додаткові переміщення можна купити за випалі монети та кредити.
Мечі - гравець з найбільшою кількістю мечів на випалих кубиках може застосувати особливу властивість на червоній карті.
Монети та кредити - можна купити максимум два кубики різних кольорів, витративши випалі монети та кредити. Куплені кубики кладуться в зону скиду.
Наприкінці фази бігу всі кубики з активної зони переміщаються в зону скидання. Кубик першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою.
Здібності можуть також давати клітинки на трасі, на котрі будуть попадати бігуни протягом забігу:
Короткий шлях - гравець може перемістити свого бігуна на відповідну клітинку на полі, витративши монети або переміщення.
Реактивний ранець - потрапивши на цю клітинку, гравець подвоює кількість позосталих очок переміщення (кількість слідів).
Клітинки з винагородами - якщо фішка бігуна завершує переміщення на такій клітинці, гравець отримує кредити або безплатно бере кубик. Також гравець може позбутися слабкого кубика, почистивши свою обойму.
Ігрова партія закінчується тоді, коли один з бігунів досягає фінішу, він і стає переможцем.