Ласкаво просимо до настільної гри Кланк! Це - фентезійний світ, в якому гравцям доведеться випробувати на собі різні пригоди, включаючи видобуток артефактів, вивчення підземель, а також зустріч з справжнісіньким вогнедишним драконом! Кланк! Підземна пригода – це колодобудівна гра, в якій головним завданням гравців буде винести якнайбільше скарбів із печери дракона, не розбудивши того, адже в іншому випадку учасникам гри точно не поздоровиться! Одним із приємних моментів цієї гри є той факт, що взяти з собою в цю пригоду ви можете не лише компанію друзів, а й свою сім'ю!
Як грати?
На початку ігрової партії всі учасники стартують із симетричними колодами, які будуть складатися з карток зломів, вправності, обхідного шляху та перешкод. На вибраній гравцями стороні ігрового поля відкриту необхідно розкласти жетони артефактів, а потім випадково розмістити жетони малих і великих секретів. Жетон мавпових ідолів займуть свої місця у своєму святилищі, а на ринок будуть викладені жетони товарів, таких як: рюкзаки, корони, відмички.
Драконяча фішка виставиться на шкалу люті. Після цього колода підземелля перемішується, та якщо з неї відкриється 6 карт. Гравцям необхідно перетасувати свої особисті колоди, добравши по п'ять карток, і потім вони повинні будуть викласти кубики в область шуму - першому гравцеві необхідно 3 кубики, а кожен наступний гравець викладатиме на 1 кубик менше.
Усі учасники ходять у порядку черги. Той гравець, чий хід, розігруватиме карти. На картах можуть бути бали для покупки навичок, мечів, чобіт. Кожна з цих карт має свої здібності. Карти навички дають можливість купити інші карти з підземного ряду, карти мечів дозволяють боротися з монстрами, а чоботи дозволяють пересуватися підземелля. Крім основних карт, у колодах є карти спеціальних ефектів. За кожен "клац" гравцеві необхідно додавати кубик свого кольору в область шуму. У колоді також будуть і карти, які можуть прибрати кубики з цієї області, тим самим знизивши небезпеку пробудження дракона в печері.
Всі викуплені гравцями карти відправляються в їх особистий стос скидання. Для того, щоб перемогти чудовисько у підземеллі та отримати нагороду, учаснику гри потрібно використати стільки мечів, скільки буде вказано на карті монстра. Карти чобіт будуть використовуватися в тунелях, але коли гравець опиниться в кришталевій печері, всі не витрачені досі карти чобіт згоряють. У гравця є можливість забрати жетон-артефакт із приміщення, мавповий ідол або секрет, але загалом він може мати лише один артефакт. Також є дозвіл купити товари на ринку, якщо гравець дістанеться туди, проте товари там не безкоштовні, за кожен потрібно буде заплатити 7 монет.
Всі розіграні карти скидаються, кожен гравець добиратиме по 5 нових карток наприкінці свого ходу, якщо колода буде порожня – скидання замішується в нову колоду і поповнюється новими картами. Якщо на карті випаде хоча б один символ атаки драконів, той починає свою атаку. І тоді героям треба буде робити все можливе, щоб вибратися з печери разом із здобутими артефактами.
Переможе той гравець, який набере найбільшу кількість балів.