Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб-Нд: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари до списку бажань

Настільна гра Кланк! Підземна пригода ( Clank!: A Deck-Building Adventure) ENG

Немає в наявності
Артикул: 1150
2 688 грн
3 090 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Ми працюємо! 

Відправка здійснюється у день отримання замовлення, якщо воно було зроблене до 16:00 у будні та до 12:00 у вихідні. 

- Доставка Новою поштою - доставка до відділення, за тарифами Нової Пошти

При замовлені від 2000 гривень - безкоштовна доставка до відділення Нової пошти . 

Для мешканців Києва, після узгодження з менеджером, доступні наступні опції:

-Самовивіз в районі метро Оболонь (За домовленістю)  

-Доставка на таксі

 

Оплата онлайн за допомогою сервісу MonoPay

Безготівкова оплата. 

Переказ на картку Monobank.

Переказ на картку ПриватБанк.

Післяплата при отриманні (Нова пошта) 

Оплата частинами від Приватбанку та Monobank на 3 платежі, для товарів дорожче 500 гривень. 
 

 
 

 

 

Характеристики
Мова Англійська
Жанр Стратегічні, На удачу, Пригоди, Фентезі, Колодобудівні
Тривалість партії 30-60 хвилин
Кількість гравців 2-4
Вік 12+
Категорії Сімейні, Для двох, Зарубіжних видавництв
Бренд Renegade Game Studios
Опис

 

Ласкаво просимо до настільної гри Кланк! Це - фентезійний світ, в якому гравцям доведеться випробувати на собі різні пригоди, включаючи видобуток артефактів, вивчення підземель, а також зустріч з справжнісіньким вогнедишним драконом! Кланк! Підземна пригода – це колодобудівна гра, в якій головним завданням гравців буде винести якнайбільше скарбів із печери дракона, не розбудивши того, адже в іншому випадку учасникам гри точно не поздоровиться! Одним із приємних моментів цієї гри є той факт, що взяти з собою в цю пригоду ви можете не лише компанію друзів, а й свою сім'ю!

Як грати?

На початку ігрової партії всі учасники стартують із симетричними колодами, які будуть складатися з карток зломів, вправності, обхідного шляху та перешкод. На вибраній гравцями стороні ігрового поля відкриту необхідно розкласти жетони артефактів, а потім випадково розмістити жетони малих і великих секретів. Жетон мавпових ідолів займуть свої місця у своєму святилищі, а на ринок будуть викладені жетони товарів, таких як: рюкзаки, корони, відмички.

Драконяча фішка виставиться на шкалу люті. Після цього колода підземелля перемішується, та якщо з неї відкриється 6 карт. Гравцям необхідно перетасувати свої особисті колоди, добравши по п'ять карток, і потім вони повинні будуть викласти кубики в область шуму - першому гравцеві необхідно 3 кубики, а кожен наступний гравець викладатиме на 1 кубик менше.

Усі учасники ходять у порядку черги. Той гравець, чий хід, розігруватиме карти. На картах можуть бути бали для покупки навичок, мечів, чобіт. Кожна з цих карт має свої здібності. Карти навички дають можливість купити інші карти з підземного ряду, карти мечів дозволяють боротися з монстрами, а чоботи дозволяють пересуватися підземелля. Крім основних карт, у колодах є карти спеціальних ефектів. За кожен "клац" гравцеві необхідно додавати кубик свого кольору в область шуму. У колоді також будуть і карти, які можуть прибрати кубики з цієї області, тим самим знизивши небезпеку пробудження дракона в печері.

Всі викуплені гравцями карти відправляються в їх особистий стос скидання. Для того, щоб перемогти чудовисько у підземеллі та отримати нагороду, учаснику гри потрібно використати стільки мечів, скільки буде вказано на карті монстра. Карти чобіт будуть використовуватися в тунелях, але коли гравець опиниться в кришталевій печері, всі не витрачені досі карти чобіт згоряють. У гравця є можливість забрати жетон-артефакт із приміщення, мавповий ідол або секрет, але загалом він може мати лише один артефакт. Також є дозвіл купити товари на ринку, якщо гравець дістанеться туди, проте товари там не безкоштовні, за кожен потрібно буде заплатити 7 монет.

Всі розіграні карти скидаються, кожен гравець добиратиме по 5 нових карток наприкінці свого ходу, якщо колода буде порожня – скидання замішується в нову колоду і поповнюється новими картами. Якщо на карті випаде хоча б один символ атаки драконів, той починає свою атаку. І тоді героям треба буде робити все можливе, щоб вибратися з печери разом із здобутими артефактами.

Переможе той гравець, який набере найбільшу кількість балів.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору