«… людські істоти – лише частина чогось набагато більшого. Схожі, наприклад, ми можемо роздавити жука або просто змінити повітряні потоки, через що муха може опинитися там, куди б вона без нас ніколи не потрапила. І якщо ми подумаємо про ці ж приклади, але тільки з нами в ролі комах, а про всесвіт у нашій ролі, стане зрозуміло, що кожен день на нас впливають сили, протистояти яким ми не можемо такою ж мірою, якою жук не може протистояти нашій гігантській ступні. Що нам лишається робити? Ми повинні використовувати доступні нам методи для розуміння руху всесвіту навколо нас і співвідносити з ними наші дії, щоб не протистояти, а рухатися в унісон із ними.»
Мемуари Гейші
Представляємо вам стратегічну, незвичайну карткову настільну гру «Ханамікоджі», у сюжеті якій ви опиняєтеся на найвідомішу вулицю гейш – витончених жінок, володіючих багатьма мистецтвами: музикою, танцями, майстерністю різноманітних вистав та церемоній, а це означає, що вони також в ідеалі володіють акторським ремеслом. Справжня гейша викликає повагу та захоплення, бо володіння мистецтвом гейші – це кропітка, важка праця, котра займає не один десяток років і постійно вдосконалюється протягом всього життя гейші.
У цій настільній грі двоє учасників зможуть проявити всі свої стратегічні, та навіть дедуктивні навички, аби дізнатися, які картки має суперник, щоб поставити його перед важким вибором, не надавши йому жодної інформації щодо своїх карток. Сильні картки на руці – запорука перемоги.
Протягом ігрової партії суперники зможуть позмагатися між собою, аби заслужити якомога більше прихильності серед видатних гейш.
Настільна гра Ханамікоджі – це швидка дуельна стратегія з механікою контролю територій, де гейші будуть представляти ті території, за контроль над якими будуть боротися гравці, заробляючи переможні бали.
Ігровий поцес буде поділений на три раунди. На початку 7 карт гейш будуть викладені у ряд в порядку зростання зліва направо. На кожну картку кладеться по одному маркеру прихильності, і кожен гравець бере набір з чотирьох жетонів дій і кладе їх перед собою кольоровою стороною горілиць. Якщо наприкінці раунду один з гравців набере 11 балів шарму чи завоює прихильність чотирьох гейш одразу – він переможе у грі, у іншому випадку грається ще один раунд.