Увага! Це гра російського видавництва. Нових надходжень більше не буде,ми розпродаємо залишки.
У настільній тематичній грі за мотивами коміксу «Хеллбой» гравцям доведеться зануритися в детективний світ у ролі агентів бюро розслідувань паранормальної діяльності та спробувати розкрити 6 справ, у процесі розкриття яких їм доведеться зіткнутися з багатьма складнощами та небезпеками. Учасникам гри належить дослідження локацій і збір доказів, а також розбирання з різними поплічниками, але, найголовніше і небезпечне - це фінальна сутичка з босом, який чекатиме наприкінці кожного розслідування, наприклад, величезний жабмонстр або навіть Распутін!
Як грати?
На початку ігрової партії учасникам належить вирішити, яку з шести справ вони розслідуватимуть, після чого колода зі справою лягатиме на планшет бази, її не можна перемішувати. На першій карті справи будуть вказівки щодо підготовки колод долі, складання ігрового поля та зустрічей.
Гравцям потрібно буде вибрати собі своїх ігрових персонажів із запропонованих: Ліз Шерман, Хеллбой, Ейба Сапієна, людину-амфібію і так далі, а потім взяти собі мініатюру свого персонажа, фішки дій, початкові карти, планшети з рівнями та унікальними діями. Кожному гравцеві буде виділено бали спорядження на купівлю карток та резервних агентів, на картках буде вказано вартість.
Ігрова партія складатиметься з раундів, який ділиться на 5 фаз:
У фазі фраків всі вороги активуватимуться по одному разу, переміщуючись чи атакуючи; поплічники активуватимуться групами, кожна група поплічників матиме свої можливості для дій під час фази.
У фазі агентів учасники витрачатимуть фішки дій, виконуючи їх у будь-якій черговості (переміщення, бійка, стрілянина, вивчення, усунення чи взаємодія).
Також у гравця буде можливість витратити фішки для виконання однієї з унікальних дій, що будуть вказані на планшеті героя.
У фазі відпочинку за відсутності ворогів у гравців буде можливість
-Просунути маркер на шкалі зібраної інформації;
-підлікувати своїх агентів;
-усунути жаб'ячі виводки та пекельне полум'я;
-обмінюватися картами спорядження;
-перемістити агентів у досліджені області.
У фазі долі гравцям необхідно відкрити верхню карту колоди, після чого застосувати її ефект.
У фазі кінця раунду гравці повертають використані фішки на свої планшети. Потім вони застосовують ефекти пекельного полум'я та жаб'ячих виводків.
Під час протистояння з босом планшет бази перевертається убік із протистоянням. Мапа відповідного боса кладеться на планшет. Гравці збирають колоду поведінки боса відповідно до вказаних на карті боса символів.
Під час протистояння пропускаються фази відпочинку та долі. Якщо агентам вдається вбити всіх ворогів, гра закінчується їх перемогою. Якщо всі агенти розтрощені, місія вважається проваленою.