Команда Такої Гри з радістю презентує вам настільну карткову гру, присвячену історії України, різноманітним фактам, подіям та легендарним людям нашої країни – «Дата. Фрагменти історії»!
Ця настільна гра поєднує у собі дві складові, що є ключовими для якісної настільної гри – можливість дізнатися щось нове чи закріпити свої знання, а також добре провести час з друзями чи своєю сім’єю. Ця настільна гра сподобається всім: дітям, підліткам, дорослим, новачкам чи досвідченим гравцям.
У комплекті «Дата. Фрагменти історії» на вас буде чекати сотня яскравих карток з якісними веселими ілюстраціями, де на одній стороні буде вказана назва події, а на іншій – дата, коли подія сталася. Всі карти будуть поділені на чотири різнокольорові колоди.
Ця карткова гра містить у собі багато історичних фактів та дат, а завдяки веселому ігровому процесу, запам’ятати їх буде легше, якщо вам важко зосередитися на історичних лекціях. В навчанні всі засоби гарні, і ми вважаємо, що навчання в ігровому процесі – одне з найкращих, оскільки сприймається набагато легше та невимушено.
Це – можливість для школярів підготуватися до якихось контрольних робіт з історії чи навіть до загального іспиту, а тим, хто закінчив школу – освіжити свої знання. У будь-якому разі, переоцінити користь цієї гри досить важко, на нашу думку.
На початку ігрової партії кожен з учасників гри отримає колоду свого кольору та має відкрити три картки з неї, після цього команда формує часовий потік, викладаючи в центр свого ігрового простору по одній картці, датою догори.
Хід кожного з учасників буде ділитися на дві фази:
Фаза блокування – у ній учасник зможе заблокувати картку суперника, поклавши поверх неї свою, чи розблокувати свою, відклавши картку суперника в часовий потік. Якщо картка суперника буде викладена правильно – вона виходить з гри, якщо ні – то її необхідно розмістити на правильному місці в часовому потоці, та бали будуть зараховані противнику.
Розміщення картки в часовому поясі – у ній учасник має викласти свою незаблоковану картку в часовий потік. Якщо картка розміщено правильно у хронологічному порядку – залишається в часовому потоці, ні – виходить з гри.
Ігрова партія закінчиться тоді, коли в часовому потоці буде п’ять карток одного з гравців. У такому разі він стає переможцем гри.