Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра «Чорне море» — це геніальне поєднання простоти та стратегічної глибини. Усе, що вам знадобиться для гри, — це дерев’яні жетони, які зручно поміщаються в мішечок. Хоча правила дуже прості, вони приховують безліч можливостей для запеклої боротьби між гравцями.
Кожен жетон має унікальний ефект, який дозволяє здійснювати вражаючі дії. Завдяки компактним розмірам та легкій вазі, гру можна брати з собою куди завгодно. Водонепроникні компоненти і надійні дерев’яні жетони забезпечують можливість гри навіть у складних умовах — жоден вітер не здує ваші жетони. Для самостійних гравців доступні правила соло-режиму.
Гравці ділять ігровий простір на дві частини: синє море (центральна зона) та біле узбережжя (зона перед кожним гравцем). Першого гравця можна визначити, наприклад, за останнім, хто ходив босоніж берегом.
По черзі, гравці дістають жетон з мішка, дивляться на нього та обирають сторону для активації ефекту. Після вибору сторони змінити її не можна. Потім, застосувавши ефект, гравець передає мішок наступному учаснику.
У грі представлені два типи жетонів: з синьою стороною, які ви кидаєте в море, і з білою стороною, які залишаються на узбережжі.
- Ізопод, мушля та краб: Якщо обрали один з цих жетонів, помістіть його в море та виконайте ще один хід.
- Кулик: Помістіть кулика на своє узбережжя та візьміть скільки завгодно ізоподів з моря, розмістивши їх під жетоном. Будьте уважні — якщо створите новий стос, вам потрібно буде взяти таку ж кількість ізоподів, щоб обидва стоси залишилися на узбережжі.
- Пляж: Розмістіть пляж на узбережжі, а потім візьміть із моря стільки мушель, скільки пляжів у вас на узбережжі.
- Хвиля: Розмістіть хвилю на узбережжі, переверніть один зі своїх пляжів і застосуйте його ефект.
- Камінь: Розмістіть камінь на своєму узбережжі. Перший камінь не має ефекту, але другий створює ареал крабів, дозволяючи взяти всіх крабів з моря і одного з інших гравців.
Гра завершується, коли мішечок порожній. Гравець з найбільшою кількістю хвиль забирає всі жетони з моря. Потім гравці складають свої жетони в стос і порівнюють їх. Перемагає той, у кого найвищий стос!