До вашої уваги представляємо самостійне продовження «Massive Darkness», яке містить у собі нові якісні мініатюри, а також безліч насичених, захопливих та епічних пригод. Massive Darkness 2: Hellscape – це ще більш якісна, допрацьована версія базової гри.
С сюжету подій першої частини пройшло десять років, тепер герої-світлоносці заснували гільдію Світлоносців, котра стала могутньою організацією. Вони поставили собі за мету об’єднати світ, що постраждав від нашестя Темряви, у будь-яку ціну. Вони розташувалися у Крондарі, столиці королівства та Перехресті світу. Організація діяла досить успішно, за їх функціонуванням всюди панував мир, хоч і недовго.. Почалися масові апокаліптичні сновидіння, це було попередженням про те, що світу знову загрожує небезпека. Світи зіткнулися один з одним, що призвело до відкриття порталів.
Морок Пітьми повернувся.
Його присутність сколихнула світ. Демони, чорти та біси, скелети, грішні янголи полізли звідусіль. Тепер світлоносці знову мають захищати світ, будь-якою ціною. Вони зустрінуться з повелителем інкубів та королевою мертвяків, з самою смертю та навіть божевільним архангелом Михаїлом. Їх шлях призведе їх до Пекла, з якого вони будуть намагатися повернутися назад живими.
На початку ігрової партії учасники зможуть обрати собі власного героя та пригоду. Після цього на ігровий стіл будуть викладені усі необхідні ігрові компоненти.
Партія поділена на раунди, а кожен ігровий раунд поділений на чотири фази.
1 – Фаза героїв.
Гравці будуть самостійно вирішувати, в якому порядку будуть активуватися герої. Активований герой зможе виконати три дії:
Переміщення
Атака
Відновлення
Обмін та екіпірування
Виконання особливої дії.
2 – Фаза ворогів.
Активуються всі вороги, гравці визначають порядок активації.
Зграя – витрачає дві дії на атаку героїв у межі досяжності, для атаки необхідно кинути кубики, вказані на карті спорядження.
Бродячий монстр – активується відповідно до вказівок на карті.
Особлива дія. Виконати особливу дію на карті зі словом "Дія".
3 – Фаза розвитку.
У цій фазі герої зможуть витратити зароблені бали досвіду, аби підвищити свій рівень умінь до максимально можливого.
4 – Фаза Темряви.
У цій фазі маркер буде просуватися треком Пітьми. Тоді, як він досягне певних поділок – у зонах порталів будуть з’являтися зграї чи бродячі монстри.
Боси – у деяких пригодах на шляху гравців будуть боси, яких необхідно буде здолати заради виграшу.
Аби здобути перемогу у грі, світлоносцям необхідно буде досягти цілей, вказаних у вибраній пригоді. Усі програють, коли закінчяться жетони відродження або виконається умова поразки у вибраній пригоді.